نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها کامپیوتر هایی قابل حمل هستند که همین ویژگی آن ها باعث شده است تا کاربرد آن ها از کامپیوتر ها بسیار بیشتر شود و محبوبیت زیادی را در بین کاربران علاقمند به تکنولوژی کسب کنند. طبیعی است که هر دستگاهی که زیاد مورد استفاده قرار گیرد، احتمال خرابی یا به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری در آن نیز بالا می رود. بسیاری از کاربران علاوه بر کار های روزمره در شغل خود نیز نیازمند لپ تاپ ها هستند. با توجه به استفاده ی زیاد در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ شما به وجود آمد حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید تا بتواند مشکل لپ تاپ شما را رفع کند.

در صورتی که به یک مرکز تعمیرات حرفه ای مراجعه نکنید، ممکن است تعمیرکار یا کارشناس موردنظر شما لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود و خسارت بسیار بیشتری را به دستگاه وارد می کند پس بهتر است در ابتدا به یک مرکز تعمیرات حرفه ای حتی برای رفع و تعمیر کوچک ترین مشکلی مراجعه کنید. بهتر است خودتان نیز برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ در محل استفاده کنید.

در این روش تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات مک بوک، تعمیرات imac یا تعمیرات محصولات شرکت های سازنده ی دیگر همگی در محل مورد نظر مشتری انجام می شود. به این صورت که پس از ثبت شدن فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی دستگاه شما در محل مورد نظر مشتری با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد.



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

درست کردن کاردستی همیشه مستلزم داشتن وسایل زیاد یا گران قیمت نیست در خیلی مواقع می توانید با ابزارهای در دسترس کاردستی ساده ای بسازید تا هم برای کودک خود سرگرمی ایجاد کنید و هم به او استفاده از وسایل مختلف و خلاقیت را آموزش دهید. بطور معمول برای ساخت کاردستی اقلامی مانند کاغذ، مقوا، نخ، چسب، خمیر و و سایلی مانند قیچی، خط کش، مدادرنگی مورد استفاده قرار می گیرد البته برای ساخت کاردستی ساده می توان از بعضی از این اقلام استفاده کرد مثلا فقط شکل حیوانات محتلف رو روی کاغذ کشید بعد دوربری کرد تا کودک کاردستی به شکل شیر یا اسب داشته باشد. درست کردن کاردستی برای کودکان فواید زیادی دارد البته باید سطح پیچیدگی کاردستی متناسب با سن کودک انتخاب شود یعنی کاردستی های پیچیده برای سنین بالاتر و کاردستی ساده برای سنین پایین مناسب هستند اگر کاردستی ساده را برای کودک با سن و توانمندی بیشتر انتخاب کنیم جذابیتی برای کودک ندارد و اگر کاردستی پیچیده را برای کودک با سن کم انتخاب کنیم نمی تواند آن را بسازد و می تواند در علاقه او به کاردستی تاثیر منفی داشته باشد.

کاردستی می تواند کودک را با مفاهیم اجتماعی مانند کر گروهی آشنا کند وقتی کودک یاد می گیرد که با همکاری هم سن و سالان خود هدفی مشترک را دنبال کند و برای ساختن کاردستی بصورت مشترک تلاش کنند متوجه می شود که همکاری و کار تیمی می تواند نتایجی فراتر از آنچه خود به تنهایی می تواند انجام دهد به همراه دارد.

علاوه بر این هر زمان که کودک به ساختن کاردستی می پردازد می تواند تخیلات و تصورات خود نسبت به محیط اطراف را به واقعیت تبدیل کند و این به کودک یاد می دهد که بدون ترس برای محقق کردن آنچه در تصور و تخیل خود دارد تلاش کند علاوه بر موارد فوق کودک می تواند متوجه شود که با ساختن کاردستی می تواند اثری از خود تولید کند و بوسیله آن توامندی های خود را به دیگران ارائه دهد این موضوع می تواند برای کودک اعتماد به نفس به ارمغان آورد.

ساختن کاردستی می تواند خلاقیت و قدرت تخیل کودک را تقویت کند وقتی کودک تلاش می کند با اقلام و وسایلی که دورریختنی به نظر می رسند و قابلیت استفاده ندارند کاردستی ساده ای بسازد متوجه می شود که با استفاده از خلاقیت می تواند در حالی که بقیه قابلیت استفاده از منابع اطراف خود را ندارند چیزهایی که درست کند که در توان بقیه نیست.

با استفاده از ایده های خلاقانه می توانید بدون هزینه زیاد کودک خود را با ساخت کاردستی ساده سرگرم کنید در اینجا چند ایده در این زمینه را مطرح می کنیم

1-      اگر کودک شما لباس هایی دارد که به دلیل لکه هایی که پاک نمی شوند قابل استفاده نیست می توانید با رنگ کردن آنها کاردستی ساده ای درست کنید تا کودک شما هم رنگ کردن با بیاموزد هم استفاده از لباس های کهنه و غیر قابل استفاده

2-      اگر جوراب های قدیمی که برای فرزند شما کوچک شده دارید می توانید با کشیدن صورتک و چشم آنها را شخصیت هایی تبدیل کنید که در قصه ها و داستان های کودکانه از آنها استفاده کنید

3-      یک شیشه مربای قدیمی می تواند وسیله مناسبی برای ساخت یک گلدان یا جای مداد رنگی باشد.

با کمی خلاقیت می توانید کودک خود را با کمترین هزینه سرگرم کرده و آموزش دهید و توانمندی های او را تقویت نمایید

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . با بررسی لیست مهد کودک شیراز می توانید بهترین مهدکودک در شیراز را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های مهمی که باید مهد کودک داشته باشد ، جو مناسب ، پرنشاط و شاد برای کودکان است . برای اینکه بدانید آن مهد کودک در اردبیل محیطی خوب برای فرزند شماست می توانید به صورت حضوری به آن جا مراجعه کرده و یا با دیگر والدین در ان جا مشورت کنید . شما می توانید با دیدن لیست مهد کودک اردبیل ، آدرس آن ها را بیابید و نزدیک ترین مهد کودک در اردبیل را پیدا کنید.

برای بهتر انتخاب کردن مناسب ترین مهد کودک ارومیه برای کودک خود حتما لیست مهد کودک در ارومیه با دقت کافی بررسی کنید و تمامی ویژگی های ذکر شده برای یک مهد کودک خوب در ارومیه را با موارد لیست مهد کودک در ارومیه مقایسه کنید تا در نهایت مناسب ترین و بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید. بنابراین حتما لیست مهد کودک ارومیه را بررسی بفرمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

صفر تا صد تعمیرات کامپیوتر در نمایندگی های تعمیر کامپیوتر مانند دیجی بان انجام می شود. آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد تنها کافیست که با مرکزدیجی بان تماس بگیرید تا تعمیرکاران کامپیوتر به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر در محل بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای کامپیوتر به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.

در این مطلب نکاتی را در خصوص تعمیرات پرینتر و جزئیات آن نیز به شما ارائه خواهیم داد. تعمیر پرینتر یک فرایند چند مرحله ای است که بررسی و ترمیم و تعویض تمامی اجزای این دستگاه را در بر می گیرد. این دستگاه قطعات بسیاری دارد که خرابی هریک از آنها مشکلاتی را در فرایند چاپ ایجاد خواهد کرد. تنها کارشناسان مجرب تعمیرات با ساختار این قطعات و نحوه تعمیر و تعویض آنها آشنایی دارند. کاربران عادی مهارت کافی برای باز و بسته کردن دستگاه را ندارند و ممکن است در حین انجام این کار، آسیب های بیشتری به پرینتر وارد کنند.

تعمیرات applewatch یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات applewatch در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مشکلات رایجی که در استفاده از آیفون ممکن است برایتان اتفاق بیفتد:

کاربران آیفون به خوبی می دانند که مدتی پس از استفاده از آن، گوشی دچار اختلالاتی می شود که گاها بروز این مشکلات طبیعی به نظر می رسد؛ اما برای رفع آن ها باید به تعمیرگاه مراجعه کرد. سرویس آیفون ها به دست متخخصان کار با ios، روند تعمیر آیفون های نسخه های مختلف نظیر تعمیر آیفون 4 یا تعمیر گوشی اپل 5 و 6 را برای تعمیرکار راحت تر کرده و از بروز مشکلات عمیق جلوگیری می کند. هم چنین تعمیرات موبایل آیفون سری های قدیم، بیشتر نیازمند تعمیر و به روز رسانی سیستم عامل می باشند؛ زیرا از ورود ان ها به بازار تکنولوژی زمان بیشتی گذشته است.

فراموش شدن رمز عبور آیفون: در صورت فراموشی رمز عبور آیفون و بازیابی رمز اپل ایدی ، راه حل های متعددی وجود دارد که توسط کمپانی اپل ارئه شده است. رایج ترین آن استفاده از حالت ریکاوری مود در دستگاه آیفون است.

کار نکردن تاچ آیدی و دکمه هوم در آیفون :در صورت بروز این مشکل می تونید از دکمه هوم مجازی در آیفون ها استفاده کنید. برای فعالکردن این قابلیت کافی است به بخش General در تنظیمات آیفون رفته و گزینه ی Assistive Touch را در فعال کنید. اگر در این صورت هم تاچ آیدی گوشی کار نکرد، برای رفع این مشکل و سرویس و تعمیر آیفون به کارشناس مراجعه کنید.

فریز شدن گوشی: فریز شدن آیفون به حالت هنگی و عدم عملکرد در عین کار با آیفون گفته می شود. برای رفع این مشکل باید بزنشانی اجباری یا همان force reset در آیفون صورت گیرد. برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی لازم است دکمه ی هوم و پاور کوشی آیفون را به طور همزمان فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی کمپانی اپل در صفحه نمایش آیفون ظاهر شود. در صورتی که در انجام مراحل کفته شده، دچار اختلال شدید، برای تعمیرات آیفون خود به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید.

از کار افتادن دوربین آیفون : کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر گوشی

همه گوشی ها به نوعی نیاز به تعمیر دارند و ما دو برند را برای این مقاله در نظر گرفته ایم که به شما در مبحث تعمیرات موبایل معرفی کنیم . تعمیرات گوشی سونی از مباحث بسیار با اهمیت است چرا که اکثر ما ها از لوازم الکترونیکی سونی استفاده میکنیم که یکی از محصولات این برند معتبر، موبایل های همراه آن است. سونی یکی از ابرشرکت های سازنده لوازم الکترونیکی ژاپنی و چند ملیتی است که در سال 1946 تاسیس شد. سونی در کشور های مختلف دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش است بنابراین شرکتی چندملیتی نیز محسوب میشود. گوشی های همراه این برند با نام سونی اریکسون نیز شناخته میشوند، دستگاه های سونی اریکسون حاصل اقدامات مشترک شرکت ژاپنی سونی و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون بودند که در سال 2012 شرکت سونی سهام اریکسون را خریداری کرد و از آن پس موبایل های همراه سونی ساخته شدند. با توجه به اینکه قیمت گوشی های هوشمند بسیار افزایش یافته است بنابراین به محض احساس وجود مشکل در روند کاری دستگاه خود برای تعمیرات موبایل اقدام کنید. سونی یکی از برند های محبوب و پرکاربرد و نسبتا گران قیمت است، اگر در روند عملکرد گوشی شما اختلال بوجود آمده است برای تعمیرات گوشی سونی اقدام کنید چرا که با خراب شدن گوشی همراه، ما در انجام بسیاری از فعالیت های خود دچار مشکل میشویم. در این مقاله به صورت تخصصی به موضوع و خدمات دیجی بان مربوط به تعمیرات گوشی سونی میپردازیم.

مشکلات رایجی که ممکن است شما را ملزم کند برای تعمیر گوشی Samsung خود اقدام کنید :

همانطور که گفته شد گوشی های همراه برند سامسونگ در ایران بسیار محبوب هستند، اما همچنین ممکن است اختلالاتی در گوشی های سامسونگ همانند سایر برند ها بوجود بیاید که به بررسی رایج ترین آن ها در تعمیر گوشی سامسونگ میپردازیم.

  • روشن نشدن و یا شارژ نشدن گوشی
  • ارسال پیام تصادفی
  • اختلال در عملکرد دوربین
  • نفوذ رطوبت به داخل دستگاه
  • اختلال در تاچ (حساسیت لمسی)

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی اسب تک شاخ، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

اسب تک شاخ یکی از موجوداتی خیالی است که کودکان علاقه زیادی به آن و داستان های آن دارند اسب تک شاخ در داستان های اساطیری کشورهای زیادی مانند ایران و اروپایی وجود دارد تک شاخ ها حیواناتی افسانه ای هستند که بدنی به شکل اسب داشته و شاخی که معمولا بصورت مارپیچ است روی سر خود دارند آنها در زمان کره بودن طلایی و سپس نقره ای می شوند و پس از اینکه بصورت کامل بالغ می شوند به رنگ سفید درمی آیند باورهای افسانه ای شکار تک شاخ بسیار سخت نمایش می دهد زیاد آنها بسیار تند و تیز و چابک هستند در افسانه ها آمده است که تک شاخ ها زنان و دختران را به مردان ترجیح می دهند و بعضی می گویند که تک شاخ ها فقط توسط زنان رام می شوند. شاید علت استفاده از رنگ های دخترانه در خلق شخصیت کارتونی و عروسکی اسب تک شاخ هم همین باشد.

با توجه به علاقه ای که بسیاری از بچه ها به این شخصیت کارتونی دارند احتمالا ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای آنها جذاب خواهد بود. بطور کل کاردستی اگر درست آموزش داده شود و بچه ها بطور کامل درگیر آن شوند می تواند بسیار برای بچه ها جذاب باشد در ساخت کاردستی بچه ها از وسایل مختلف استفاده می کنند تفکر، خلاقیت و خیال پردازی خود را بکار می گیرند و از مهارت های خود مانند بریدن، رنگ کردن و چسباندن استفاده می کنند همه این ها می تواند ساخت کاردستی را برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی کند. حال اگر کودک بخواهد کاردستی شخصیتی که به ان علاقه دارد را هم بسازد حتما جذابیت بیشتری برای او خواهد داشت اگر کودک شما هم علاقمند به شخصیت کارتونی اسب تک شاخ است حتما ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای او جذاب خواهد بود پس می توانید با کمک ویدئو ساخت کاردستی اسب تک شاخ که در همین صفحه در دسترس شماست کودک خود را تشویق کنید تا این کاردستی را بسازد و از نتیجه آن لذت ببرد.

ضمنا پیشنهاد می کنیم در همان ابتدای فرآیند ساخت کاردستی با کمک کودک خود اسمی برای اسب تک شاخ خود انتخاب کنید و ضمنا می توانید مراحل ساخت کاردستی اسب تک شاخ را با قصه هم همراه کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک شما داشته باشد شما می توانید از لینک زیر به قصه کودکانه وولک در مورد اسب تک شاخ دسترسی پیدا کنید.

کره اسبی به نام شاخدار

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است

 


:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک، اولین محیط و مکان اجتماعی و عمومی که کودکان شما در آن حضور پیدا می کنند. مهد کودک ساری می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما بگذارد و بلعکس در صورت انتخاب اشتباه در مهد کودک ساری شما تاثیرات بسیار منفی را در هنگام رشد شخصیتی کودک خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین در انتخاب مهد کودک ساری یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا به جای تاثیرات مثبت شاهد تاثیرات منفی بر روی فرزند خود نباشید.

ثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و مهد کودک درجه یک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اصفهان کودک خود را در یک مهد کودک خوب ثبت نام کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شنیدن قصه صوتی در کودکی، این فرصت را برای کودکان فراهم می‌کند تا فضای داستان را با صدای قصه‌گوها و به همراه همدیگر بشنوند. البته کتاب‌های صوتی می‌تواند کاربردهای گسترده‌تری هم برای کودکان داشته باشد. مدرسه‌ها، مهدها و سایر محیط‌های آموزشی، می‌توانند کتاب‌های صوتی را به‌عنوان بخشی از منابع درسیشان به دانش‌آموزان معرفی کنند و مطالب را انتقال دهند.

قصه گفتن برای کودک ، فواید بسیاری دارد از جمله ممارست کودکان در مهارت هایی نظیر گوش دادن، تجسم، تصور و خیالپردازی. وقتی شما داستانی را به جای خواندن از روی کتاب، برای آنها تعریف می کنید، آزاد هستید که از تخیل خود استفاده کنید و بعضی کلمات را که حس می کنید برای کودک مناسب تر است در آن بگنجانید. خواندن داستان برای کودک، قدرت تخیل او را افزایش می دهد.

قصه‌ گویی برای کودکان توانایی مجسم نمودن شخصیت ها، و رویدادهای غیرواقعی و خیالی، موقعیت ها و مکان ها  زندگی کودک را رنگین تر و شادتر می سازد، به همین دلیل، شما باید این مهارت را به فرزند خود نیز بیاموزید. گوش دادن به داستان های بسیار زیاد، به فرزندان کمک می کند تا افکار و عقایدشان را بهتر بیان کنند.

قصه گویی برای کودک باعث افزایش سطح هوش اجتماعی آنها و نقشی اساسی در شکل دهی به شخصیت انها دارد. قصه‌ گویی برای کودکان سنتی است که از قدیم وجود داشته و والدین و اجداد ما همواره برای کودکانشانن قصه می گفتند این سنت اکنون نیز به ما رسیده است این حالت خود جوشی، داستان را برای شنونده چیزی منحصر به فرد می کند.

معرفی قصه

قصه صوتی علاالدین یکی از داستان های آموزنده برای کودکان است که حتی کارتون و فیلم ان نیز ساخته شده است . من نمایش و تئاتر این داستان جذاب را در مهد کودک مشهد تماشا کردم و بچه ها در آخر از آن نتیجه گیری می کردند .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها و کامپیوتر ها به دلایل متفاوتی می توانند دچار مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری شوند. بعضی از مشکلات لپ تاپ ها یا کامپیوتر ها نسبت به سایر مشکلات رایج ترند. به عنوان مثال بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود هستند. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می تواند دلایل متفاوتی داشته باشند. این دلایل می توانند به علت مشکلات سخت افزاری یا حتی نرم افزاری نیز باشند. بعضی از ویروس ها و بدافزار ها می توانند این تاثیر را بر روی لپ تاپ شما بگذارند و باعث شوند لپ تاپ شما به طور ناگهانی خاموش شود و یا حتی ممکن است مشکل از صفحه نمایش یا باتری لپ تاپ شما باشد بنابراین برای رفع این مشکل و یا مشکلات دیگر پیش آمده در عملکرد لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ حرفه ای و ماهر مراجعه کنید تا مشکل لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی کند. در صورتی که تعمیرکار انتخابی شما عیب یابی لپ تاپ شما را صحیح انجام ندهد احتمال وارد شدن خسارت بیشتر به دستگاه شما بسیار بالا می رود.

یعنی از برند های محبوب، پر طرفدار و پر کاربرد مودم در ایران، مودم های دی لینک هستند. بسیاری از کاربرانی که به اینترنت نیاز دارند مودم خود را از مودم های برند دی لینک انتخاب می کنند. از آن جایی که اگر شما کاربری هستید که برای انجام فعالیت های روزانه ی خود نیاز به اینترنت دارید بنابراین سلامت عملکرد مودم برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است در صورتی که مودم شما دچار مشکل شده است. به یک مرکز تعمیرات برند سازنده ی مودم خود مراجعه کنید به عنوان مثال اگر مودم شما از برند دی لینک است به یک مرکز تعمیر مودم دی لینک برای رفع مشکلات مودم خود مراجعه کنید. بوق ممتد کامپیوتر یکی از مشکلات رایجی است که کاربران برای رفع آن به مرکز تعمیرات کامپیوتر مراجعه می کنند. بوق ممتد کامپیوتر می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که برای عیب یابی صحیح آن حتما به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()