نوشته شده توسط : radin

 

اهواز جز شهر هایی است که مجهز به مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی است. تاسیس مهد کودک شبانه روزی در اهواز نیاز به مجوز خاص خود دارد بنابراین اگر قصد ثبت نام فرزند خود در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی را دارید حتما مجوز مهد کودک اهواز مورد نظر را بررسی کنید. به طور کلی کارشناسان و روانشناسان معتقدند که تاسیس مهد کودک در اهواز به صورت شبانه روزی یا در هر شهر دیگری، کار درستی نیست و تاثیرات منفی آن بر روی کودکان بیشتر از تاثیرات مثبت آن است. معمولا افرادی تصمیم می گیرند که کودک خود را در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی ثبت نام کنند که مادر نتواند از کودک خود مراقبت کند و یا حتی صلاحیت مراقبت از کودک خود را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که مجبور نشده اید به هیچ وجه کودک خود را در یک مهد کودک شبتنه روزی در اهواز یا هر شهر دیگری ثبت نام نکنید زیرا این نوع مهد کودک اهواز به هیچ وجه نقش مادر را برای کودکان پر نمی کند.

قیمت مهد کودک قم می توانند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد. به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که یک مهد کودک در قم دارد طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک قم دارد. به عنوان مثالی تعدادی از مهد کودک های قم دارای تجهیزات خانه بازی کودک هستند. مهد کودک قم می تواند دو زبانه نیز باشد زیرا کودک در سن بسیار کم توانایی و قدرت یادگیری زبان بالایی دارد.

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. مهد کودک درجه یک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها یکی از وسایل الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. لپ تاپ شما ممکن است به دلایل متفاوتی دچار مشکل شود. معمولا مشکلات نرم افزاری هزینه بسیار کمتری نسبت به مشکلات سخت افزاری دارند. در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری داشته باشد و قطعه ی آسیب دیده قابل تعمیر نباشد، شما مجبور خواهید شد تا قطعه ی جدیدی را جایکزین قطعه ی آسیب دیده ی دستگاه خود کنید.

برای جایگزینی قطعه سخت افزاری در دستگاه حتما به یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای مراجعه کنید زیرا در صورتی که مرکز تعمیرات انتخابی شما حرفه ای و تخصصی نباشد ممکن است مجهز به قطعات اورجینال و اصل نباشد و در نتیجه قطعه ی غیراصل و فیک را در دستگاه شما به کار ببرد. استفاده از قطعات سخت افزاری فیک مشکل شما را به صورت موقت حل می کند و در دراز مدت باعث آسیب و خسارت بیشتری به دستگاه شما می شود بنابراین برای جلوگیری از خسارت بیشتر، حتما نهایت دقت را در انتخاب مرکز تعمیرات لپ تاپ به خرج دهید.

یکی از نشانه های حرفه ای و تخصصی بودن یک مرکز تعمیرات، تخصصی کار کردن آن هاست. به طور مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید محصولات تمامی شرکت ها را به صورت کاملا اختصاصی بشناسد و با دسترسی به تعمیرکار و کارشناس متخصص در آن برند به تعمیر دستگاه ها بپردازد. در صورتی که دستگاه های شما از شرکت اپل است حتما مرکز تعمیراتی را انتخاب کنید که به تعمیر آی مک یا تعمیر تخصصی مک بوک مجهز باشد. در غیر این صورت ممکن است در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر مشکلات بیشتری برای دستگاه شما به وجود آید و شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری برای تعمیر دستگاه خود شوید.



:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی لاک پشت، هیجان انگیز و دوست داشتنی برای بچه ها

لاک پشت یکی از حیواناتی است که همیشه برای کودکان جذاب بوده و کودکان و حتی بزرگسالان به این حیوان علاقمند هستند تا آنجا که بعضی افراد این حیوان را به عنوان حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنند. البته موقعیت داشتن لاک پشت برای همه فراهم نیست و دیدن لاک پشت هم فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است اگر کودک شما هم به لاک پشت علاقمند است می توانید با درست کردن کاردستی لاک پشت او را سرگرم کنید. در ویدئویی که در این صفحه می توانید ببینید مراحل ساخت کاردستی لاک پشت آموزش داده شده است شما می توانید با وسایل اولیه ای که در هر خانه ای پیدا می شود کاردستی لاک پشت را برای کودک خود درست کنید کاردستی ضمن اینکه کودک را سرگرم می کند در زمینه های مختلف او را آموزش می دهد به خصوص در زمینه مهارت های اجتماعی به او می آموزد که چگونه با هم سن و سالان خود رابطه اجتماعی برقرار کند و با آنها کار تیمی انجام دهد و چگونه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کند ضمنا کودک از طریق ساختن کاردستی و نمایش نتایج آن می تواند نحوه حضور و ارائه دستاوردهای خود را برای دیگران تمرین کند و قدرت شنیدن نقد ها و بازخورهای دیگران را پیدا می کند.

البته شما می توانید طی مراحل ساخت کاردستی داستان ها و قصه های مرتبط با موضوع کاردستی را هم برای کودک تعریف کنید تا مراحل ساخت کاردستی را برای کودک جذاب تر کنید. موضوع قصه های زیر که در سایت وولک در دسترس هستند لاک پشت ها و اتفاقاتی هستند که برای آنها می افتد میتوانید یکی از این قصه ها را انتخاب کنید و همزمان با مراحل ساخت کاردستی برای کودک تعریف کنید پیشنهاد می کنیم برای کاردستی لاک پشت کودک خود اسم هم انتخاب کنید تا کودک در مراحل ساخت کاردستی از اسم انتخاب شده برای لاک پشت کاردستی استفاده کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک ایجاد کنید

قصه صوتی لاک پشت پر حرف

قصه کودکانه جشن تولد آقا لاک پشته

داستان کودکانه لاک پشت اخمو

نکته مهم در مراحل ساخت کاردستی این است حتما یکی از والدین یا یک بزرگتر باید کودکان را برای ساخت کاردستی همراهی کند زیرا وسایلی مانند قیچی، چسب، نخ و دکمه که معملا در ساخت کاردستی استفاده می شوند می توانند برای کودکان خطرناک باشند.

وقت را از دست ندهید و کودک خود را با ساخت کاردستی لاک پشت سرگرم کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی پروانه، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

کاردستی پروانه یکی از جذاب ترین طرح های کاردستی است که قطعا کودکان شما از آن استقبال خواهند کرد. انتخاب طرح های جذابی که علایق کودکان در آن در نظر گرفته شده باشد یکی از راه های تشویق کردن کودکانتان برای ساخت کاردستی های گوناگون است زیرا همان طور که به احتمال زیاد می دانید زمانی که کودک شما به طور مثال برای ساخت کاردستی پروانه اقدام می کند، در ابتدا خلاقیت کودک شما تقویت می شود و در نتیجه این امر باعث شکوفایی استعداد فرزندان شما خواهد شد. انجام فعالیت های سالم و سرگرم کننده و در عین حال آموزنده ای مانند کاردستی پروانه می تواند از سن بسیار کم نکات بسیار زیادی را از طریق روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داد. ساخت کاردستی پروانه یا هر کاردستی دیگری، کودکان شما را از تکنولوژی دور می کند. فرزندان شما در دنیایی بزرگ می شوند که تکنولوژی هر روزه نقش پررنگ تری را در آن ایفا می کند.

بنابراین در صورتی که فرزند شما تمایل به انجام فعالیت هایی مانند کاردستی و نقاشی داشته باشد بسیار برای او مفید خواهد بود زیرا فرزندان امروزی ما با لقب نسل شبکه شناخته می شوند زیرا بسیاری از وقت خود را از سنین بسیار کم با کنسول های بازی، فضای مجازی، موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و دستگاه های الکترونیکی دیگر می گذرانند. بنابراین انجام فعالیت هایی مانند کاردستی پروانه کمک بسیار زیادی به دور شدن کودک شما از دنیای تکنولوژی حتی برای ساعات کوتاهی می کند. البته بهتر است طرح هایی را برای کاردستی انتخاب کنید که ساخت آن با توجه به سن کودک شما برای اون امکان پذیر باشد، به عنوان مثال ویدیو کاردستی پروانه ای که در این صفحه قرار گرفته است با وسایل بسیار ابتدایی ساخته می شود و انجام کاردستی پروانه برای فرزند شما بسیار آسان است.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

مهد کودک در تهران، یکی از مباحث و موضوعاتی است که اکثر پدر و مادر ها به آن فکر می کنند و ممکن است در راه انتخاب یک مهد کودک تهران برای فرزند خود دچار چالش های زیادی شوند. انتخاب یک مهد کودک خوب از مهم ترین مسائلی است که والدین قبل از ثبت نام کودک خود در یک مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشند. بهتر است از دلیل اهمیت انتخاب مهدکودک تهران برای کودک خود آگاه باشید تا از این مسئله غفلت نکنید و فرزند خود را به هر مهد کودکی نسپارید. یکی از چالش هایی که پدر و مادر ها با آن درگیر می شوند این است که از چه سنی کودک خود را به مهد کودک بفرستند و چه سنی برای ورود کودک به مهد کودک مناسب است.

قیمت شهریه مهد کودک، از معیار های مهم انتخاب یک مهد کودک برای والدین می باشد. قیمت مهد کودک کرج با توجه به فعالیت ها و برنامه آموزشی و تفریحی مدون برای کودکان تعیین می شود. هم چنین قیمت مهد کودک هایی که زیر نظر سازمان بهزیستی و توانبخشی کشور فعالیت می کنند، طبق مصوبات این سازمان تعیین می شود، اما مهد کودک هایی که به صورت خصوصی تاسیس شده و فعالیت می کنند، می توانند با انجام فعالیت های فوق برنامه و امتیازات متعدد برای والدین و کودکان، شهریه مورد نظر خود را تصویب کنند. هرچه برنامه هایی که مهد کودک کرج برای کودکان تنظیم می کند بیشتر باشد، مسلما شهریه مورد نظر مهد کودک در کرج نیز بالا تر است.

شنیدن موسیقی کودکان را به وجد می آورد و باعث ارتقاء هوش موسیقی در آن ها می شود. گاه این تقویت هوش تا جایی پیش می رود که کودک به آموختن این علم زیبا و نواختن یا خواندن علاقه مند می شود. بهترین مهد کودک مشهد دارای کلاس های موسیقی و بخش موسیقی برای کودکان می باشند تا به کودکان مستعد و علاقه مند این هنر را بیاموزند. همچنین مربیان مهد کودک در مشهد، با گذاشتن موسیقی های شادی آور برای بچه ها، انگیزه آن ها ار برای انجام فعالیت های آموزشی و تفریحی مهد بالا می برند.



:: بازدید از این مطلب : 861
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساخت کاردستی درخت ساده

فضای سبز و محیط زیست یکی از مفاهیمی است که در حال حاضر به دلیل صنعتی شدن زندگی انسان ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و خیلی از مادر و پدرها سعی می کنند که از سنین کودکی این مفاهیم را برای فرزند خود تشریح کنند و اهمیت محیط زیست و حفاظت از آن را به آنها گوش زد کنند یکی از نمادهای اصلی محیط زیست گیاهان و درختان هستند واین  برای اینکه شما بتوانید محافظت از محیط زیست را به فرزندان خود بیاموزید خوب است که محافظت کردن از درختان را به آنها یا بدهید.

اگر این آموزش به کودکان ما بصورت غیرمستقیم و همزمان با سرگرم کردن آنها انجام شود می تواند اثربخش تر بوده و کودک نیز راحت تر و بهتر آموزش می بیند راه های گوناگونی برای آموزش به کودکان وجود دارد مانند قصه گویی، ساختن کاردستی، بازی کردن تئاتر. به عنوان مثال می توانید ساختن برای ساختن یک کاردستی درخت ساده کودک خود را تشویق کنید و مراحل ساخت کاردستی اهمیت درخت و محیط زیست را برای او شرح دهید حتی می توانید از کودک خود بخواهید چندین کاردستی درخت درست کرده و همه آنها را روی یک کاغذ بچسباند و برای خود یک جنگل درست کند.

کاردستی چون باعث می شود کودک هماهنگی بین دست، چشم و ذهن خود را تمرین کند می تواند قدرت یادگیری کودک و تمرین مهارت های مختلف او را بهبود بخشد از طرف دیگر وقتی کودک تمرین می کند که از چیزهای مختلف مانند قیچی، چسب، مدادرنگی، خمیر و ... برای ساختن کاردستی استفاده کند یاد می گیرد که با خلاقیت خود از چیزهای به ظاهر ساده و پیش پا افتاده چیزهایی بسازد که قبلا وجود نداشته اند و به عنوان توانمندی خود به دیگران عرضه نماید و نظر دیگران را در مورد آنها بداند این موضوع باعث تقویت مهارت های اجتماعی و برقراری ارتباط کودک شما می شود.

از طرف دیگر کودک در فرآیند ساخت کاردستی می تواند کار تیمی را تمرین کند به طور معمول کودکان به صورت گروهی کاردستی درست می کنند و بهترین حالت این است که ساخت قسمت های مختلف یک کاردستی به کودکان مختلف سپرده شود و در انتها از کنار هم گذاشتن اجزا مختلف کاردستی نهایی که مثلا یک جنگل پر از درخت است شکل بگیرد کودک در این حالت می تواند مزیت های کار گروهی و هم افزایی ناشی از آن را درک کند کودک متوجه می شود که با همکاری با دیگران زودتر اهداف را بدست می آورد و می تواند به نتایجی برسد که به تنهایی به سختی می توانست به آنها برسد.

پس دست به کار شوید و ساخت کاردستی درخت ساده و داشتن یک جنگل را با کودک خود تمرین کنید اگر بخواهید می توانید از قصه های سایت وولک هم برای جذاب تر شدن مراحل ساخت کاردستی استفاده کنید قصه های زیر در مورد درخت و فواید آن هستند.

داستان کودکانه سالی و آواز درخت

قصه کودکانه بذر کوچولو که درخت شده

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای دسترسی به سایر قصه های کودکانه و ویدیو های کاردستی دیگر به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 855
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر انواع موبایل در محل

اگر انتظار برای تعمیر گوشی آیفون شما را اذیت می کند و دوست دارید موبایل خود را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنید؛ می توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل استفاده کنید. در تعمیر آیفون در محل، تمام اقدامات لازم برای سرویس آیفون و تعمیرات آن در حضور خود مشتری و در محل درخواستی او انجام می گیرد. یکی از مزیت های تعمیر آیفون در محل ، اطمینان خاطر مشتری در مسیر تعمیر آیفون است.

مشکلات احتمالی شیائومی که کاربران را نیازمند به تعمیر موبایل شیائومی میکند

  • به سرعت خالی شدن باتری گوشی

یکی از مشکلات احتمالی مشترک تمامی گوشی های همراه، خالی شدن سریع باتری دستگاه است. در گوشی های هوشمند شیائومی این مشکل بسیار رایج است چرا که موبایل های شیائومی در بخش نرم افزاری مربوطه به بهینه سازی باتری ضعیف عمل کرده اند. در صورت وجود این مشکل ممکن است در  نیاز به تعویض باتری نیز باشد.

  • اختلال در قسمت تاچ (حساسیت لمسی) گوشی

یکی دیگر از مشکلات رایج که کاربران را ملزم به اقدام برای تعمیر گوشی شیائومی می کند وجود اختلال در تاچ (حساسیت لمسی) دستگاه است که ممکن است منشا آن از وجود مشکل در بخش نرم افزاری و یا سخت افزاری و صفحه نمایشگر باشد.

  • اختلال در آنتن دهی گوشی های همراه شیائومی

لازم به ذکر است که گوشی های همراه شیائومی از قدرت آنتن دهی بسیار قوی و خوبی در ایران برخوردار هستند و اختلال در آنتن دهی بیشتر در مناطق اروپایی است اما اگر با این اختلال مواجه شدید باید برای تعمیرات گوشی شیائومی خود اقدام کنید. وجود اختلال در بخش وایرلس (بلوتوث)، اختلال در عملکرد دوربین، اختلال در اتصال گوشی به هدست، کامپیوتر و مشکلات مربوط به وای فای، عدم نمایش نوتیفیکشن ها(اعلان ها) و… از دیگر مشکلات رایج گوشی های همراه شیائومی هستند.رفع مشکلات مربوطه به هارد و باتری یا بخش های دیگر سخت افزاری و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری از وظایف تعمیرکار است.

 



:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هرروزه استفاده ی ما از ابزارات و وسایل الکترونیکی به همراه دنیای مجازی بیشتر و بیشتر می شود و تکنولوژی نقش پررنگ تری را در زندگی روزمره ی ما ایفا می کند. لپ تاپ ها یکی از ابزارات نسبتا جدید و پرکاربرد هستند که به کامپیوتر های قابل حمل معروفند و به دلیل همین ویژگی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند. تمامی شرکت های سازنده در تلاش اند تا هرروزه لپ تاپ های سبک تر، نازک تر و در عین حال باکیفیت تری را معرفی و به بازار عرضه کنند.

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای بسیار حساس است. بنابراین بهتر است برای تعمیر و رفع هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن مراجعه کنید. در غیر این صورت به احتمال بسیار زیاد تعمیرکار مورد نظر دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود. یکی از نشانه های حرفه ای و مطمئن بودن یک مرکز تعمیرات مجهز بودن آن به قطعات سخت افزاری سالم و اورجینال است. به عنوان مثال کارت گرافیک یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس است که در صورت خرابی بیش از حد آن ممکن است قادر به تعمیر کارت گرافیک خود نباشید و مجبور به تعویض آن شوید، در این مرحله مرکز تعمیرات مورد نظر باید مجهز به یک قطعه کارت گرافیک سالم و اورجینال باشد تا آن را با قطعه ی آسیب دیده تعویض کند.

یکی دیگر از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی بودن آن است به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید تعمیر مک بوک را به طور کاملا تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا محصولات اپل تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یکی از محصولات بسیار پرکاربرد امروزی است که انجام تعمیرات آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها مراکز تعمیرات لپ تاپ در تلاش اند تا بتواند اکثر مشکلات و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را با حداقل هزینه رفع کنند تا کاربران مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته تعمیرات لپ تاپ نیز نیازمند دقت، توانایی و مهارت خاص مربوط به خود است که تعمیرکاران را از یکدیگر متمایز می کند. یک تعمیر کار ایده آل باید محصولات شرکت های سازنده ی مختلف را به خوبی بشناسد و در تعمیر تمامی آن ها به صورت تخصصی مهارت داشته باشد.

به عنوان مثال یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط لپ تاپ های شرکت سازنده ی لنوو را به خوبی بشناسد و از پس تعمیرات مک بوک ها به خوبی برنیاید. بنابراین به عنوان مثال زمانی که به مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود دچار شدید، حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و متخصصظ در زمینه ی برند لپ تاپ خود مراجعه کنید.

در غیر این صورت اگر تعمیرکار انتخابی شما برای تعمیر لپ تاپ شما به اندازه ی کافی تخصص نداشته باشد به احتمال زیاد هنگام انجام اقدامات مربوط به تعمیر، خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. یک تعمیرکار و کارشناس حرفه ای در مرحله ی اول باید توانایی عیب یابی صحیح را داشته باشد. در صورت عیب یابی اشتباه، فرآیند تعمیرات به درستی انجام نمی شود. در مرحله ی بعد در صورتی که مشکل شما سخت افزاری باشد، مرکز تعمیرات باید مجهز به تمامی قطعات لپ تاپ از شرکت سازنده ی دستگاه شما باشد تا در صورت نیاز به جایگزینی قطعه ای سالم به جای قطعه ی آسیب دیده، از یک قطعه ی اورجینال و با کیفیت استفاده شود.



:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک درجه یک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند .

شما کسی هستید که انتخاب می کنید مناسب ترین و بهترین مهد کودک قم برای فرزندتان کدام مهد کودک قم است زیرا در بین مهد کودک های قم ، مهد کودک قم ای که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد . البته با بررسی لیست مهد کودک های قم نیز می توانید به راحتی بهترین مهد کودک در قم را برای فرزند خود انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

                                               



:: بازدید از این مطلب : 751
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

امروزه با توجه به گسترش استفاده از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری، مبحث تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده است. به جرئت می توان گفت بیش از نیمی از نیاز های روزمره ما به واسطه استفاده از وسایل پاسخ داده می شود. لذا رفع مشکلاتی که برای کامپیوتر، لپ تاپ، مودم و پرینترهایمان از اهم موضوعاتی است که باید آن  را جدی بگیریم.

اولین چیزی که باید در تعمیر مودم، کامپیوتر یا سایر سیستم های مورد نیاز روزانه خود در آن دقت شود، غیب یابی سیستم مشکل دار به نحو صحیح و دقیق می باشد. نحوه عیب یابی سیستم برای انجام تعمیرات، به مهارت تعمیر کار و کیفیت ابزار هایی که برای تست معایب سیستم از آن ها استفاده می کند، بستگی دارد.

یک تعمیر کار حرفه ای باید به خوبی با تمام اجزاء سیستم آشنا باشد و بتواند نحوه عملکرد خوب یا بد سیستم را تمیز دهد و پس از شناسایی کامل مشکل، به تعمیر آن بپردازد.

تعمیر پرینتر، کامپیوتر، مودم، موبایل و لپ تاپ توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب در مرکز تخصصی نرم افزار و سخت افزار دیجی بان انجام می شود. دیجی بان با سابقه 10 ساله در زمینه تعمیر انواع سخت افزار و نرم افزار توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند و به عنوان یک مرکز تخصصی و حرفه ای در اذهان مردم به خوبی شناخته شود.

تعمیرکاران حرفه ای همواره به گونه ای عمل می کنند که شمتریان را به خود وقفادار کنند؛ تا در صورت بروز دوباره مشکل یا اختلال در سای سیستمهای مشتری، آن ها را به خاطر آورده و برای رفع مشکل و اختلالات خود دوباره به آن جا مراجعه کنند!

شما نیز با اعتماد به دیحی بان برای انجام تعمیر کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل یا سایر وسایل خود، به دیجی بان و کارشناسان حرفه ای آن وفادار شده و دیگر برای انجام تعمیرات خود، هرگز به مرکز دیگری مراجعه نخواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

برای پرورش دادن خلاقیت در کودکان باید به همه ابعاد وجودی کودک توجه کافی نشان داد اعم از عاطفی، اجتماعی، شناختی، آموزشی و ...... خلاقیت با روابط احتماعی و خانوادگی کودک ارتباط تنگاتنگی دارد یکی از راه هایی که که بطور معمول برای افزایش خلاقیت کودک پیشنهاد می شود و ضمن اثربخش بودن ساده و کم هزینه هم هست ساخت کاردستی است از مزایای ساخت کاردستی برای کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-      تقویت روابط عاطفی بین کودک و والدین

2-      بها دادن به تخیلات و تصورات کودکان نسبت به خود و محیط اطراف

3-      تقویت و پرورش حواس 5 گانه کودک

4-      ایجاد هماهنگی بی حواس 5 گانه کودک در حین ساخت کاردستی

5-      تشویق کردن بچه ها برای داشتن فکر ها و اندیشه های تازه، جدید و خلاقانه

6-      ایجاد شرایطی که کودک بتواند اشتباه کردن، تجربه کردن و ریسک کردن را تمرین کند

7-      تمرین واقعیت بخشیدن به تفکرات و تصورات کودک

8-      تقویت حس کار گروهی در بچه ها

در حین ساخت کاردستی کودک می آموزد که از وسایلی مانند نخ، سوزن، چسب، قیچی و حتی وسایلی که ارزی ندارند و قرار است دور ریخته شوند مانند بطری های آب، کارتن وسایل خانه، کاغذهای باطله استفاده کرده و از آن ها چیزهایی را بسازد که می تواند او و حتی دوستانش را سرگرم نموده واوقات فراغت آنها را غنی سازد. کودکان با ساخت کاردستی هایی که دارای طراحی بصری به نسبت پیچیده تری هستند یا می گیرند که خوب نگاه کنند و بتوانند آنچه می بینند را تصور کرده و سپس بسازند این کار از چند حس بچه کمک می گیرد و باعث می شود که همزمان حس بینایی و لامسه کودک تقویت شود کودک در فرآیند ساخت کاردستی یاد می گیرد که بین دست، چشم و مغز خود هماهنگی ایجاد کند و این موضوع باعث می شود که قدرت ایجاد هماهنگی توسط مغز کودک بین اجزا مختلف بدن او برای انجام یک کار واحد افزایش یابد و این این مهارت باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک می شود. از طرف دیگر بهتر است فرآیند ساخت کاردستی بصورت تیمی انجام شود یعنی کودک به همراه هم سن و سالان خود به ساخت کاردستی بپردازد و بهتر است به کمک یک بزرگتر تقسیم کار بین بچه ها انجام شده و بچه ها بیاموزند که هر یک باید قسمتی از کاردستی را آماده کرده و در نهایت از کنار هم قرار دادن آنها کاردستی نهایی ایجاد شود این موضوع باعث می شود کودک کار تیمی را تمرین نموده و متوجه شود که با کمک دیگران می تواند به دستاورد های بزرگتر و بهتری برسد. ساخت کاردستی فرآیندی هدف دار است پس کودک تمرین می کند که همه فکر و جسم خود را برای رسیدن به یک هدف متمرکز کند و این موضوع باعث می شود کودک قدرت تمرکز کردن برای رسیدن به یم هدف را تمرین نماید.

ساخت کاردستی باعث می شود روبط اجتماعی کودک به 2 طریق افزایش پیدا کند

1-      در طول انجام کار که باید برای رفع مشکلاتش با دیگران ارتباط برقرار کند

2-      بعد از ساخت کاردستی که کودک باید نتیجه کار خود را به دیگران ارائه نموده و از آنها بازخور دریافت کند

با توجه به همه مواردی که در مورد مزایا کاردستی گفته شد باید توجه شود که ساخت کاردستی نباید به تنهایی انجام شود زیاد کارکردن با وسایلی مانند قیچی، سوزن و چسب می تواند برای بچه ها خطرناک هم باشد پس ضروری است در هنگام ساخت کاردستی حتما یک بزرگتر و چه بهتر که یکی از والدین در کنار کودکان باشد. برای مشاهده انواع کاردستی و قصه های کودکانه روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساختن کاردستی به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده و آموزشی در مهد کودک ها و مدارس یا خانه بسیار برای کودکان مفید است کاردستی کمک می کند که بچه ها با مفاهیم اعداد، رنگ ها و شکل ها بهتر آشنا شوند همچنین کاردستی برای افزایش قدرت خلاقیت و یادگیری کودکان مفید بوده و کمک می کند که کودکان حواس 5 گانه خود را بهتر با هم هماهنگ کنند. البته مهم است که نوع کاردستی را بر حسب سن کودک انتخا کنید برای کودکان سنین پایین تر کاردستی راحت و برای سنین بالاتر کاردستی های پیچیده تر مناسب است زمانی که بری کودکان سنین پایین تر کاردستی راحت انتخاب می کنید کودک بهتر می تواند از پس ساختن کاردستی برآمده و احساس موفقیت می کند و تشویق می شود که این کار را ادامه دهد اما اگر کاردستی پیچیده باشد برای کودک سخت به نظر می آید شاید انگییهز کودک برای ادامه ساختن کاردستی را کاهش دهد

انواع کاردستی:

کاردستی را می توان به چند دسته کلی تقسیم بند کرد

1-      کاردستی مهارتی: کاردستی هایی که باعث می شود مهارت کودک در استفاده از وسایل مختلف بالا برود مثلا کودک باید در سخت کاردستی از کاغذ، مقوا، چسب، بند، دکمه و وسایلی از این دست استفاده نماید

2-      کاردستی راحت و ساده: کاردستی هایی که برای کودکان سنین پایین تر مناسب است و کودک می تواند به راحتی آنها را بسازد مثلا نقاشی یک حیوان روی کاغذ که بعد از رنگ آمیزی دوربری شده و شکل حیوان واقعی درآمده است.

3-      کاردستی خلاقانه یا پیچیده: به کاردستی هایی گفته می شود که از ابتدا ایده و شکل آن مشخص نیست و باید در مراحل ساخت به آن شکل داد در این کاردستی ها که معمولا باعث افزایش خلاقیت کودکان می شوند ای ابتدا مشخص نیست که نتیجه کاردستی چیست و باید در مراحل ساخت ایده آن را کامل کرد درا ین کاردستی ها معمولا از وسایل دورریختنی و بالاستفاده برای ساختن کاردستی استفاده می شود.

ساختن کاردستی برای کودکان فواید زیادی دارد از جمله:

-          کمک به رشد جسمانی کودک

کاردستی کمک می کند کودک راحت بتواند مهارت های حرکتی و جسمی خود را افزایش دهد و بتواند از حس های 5 گانه خود با هماهنگی بیشتری استفاده نماید

-          تقویت تفکر و حافظه

برای ساختن یک کاردستی خوب کودک باید بتواند خوب ببیند، خوب تصور کند و خوب پیاده سازی کند همه این موارد احتیاج دارد که کودک بتواند خوب فکر کند و از حافظه خود استفاده نماید

-          تقویت خلاقیت

در خیلی موارد کودک بدون اینکه مابه ازا بیرونی باری کاردستی خود داشته باشد شروع به ساخت کاردستی می کند و تماما بر اساس تصورات و تخیلات خود جسم یا موجودی را خلق می نماید در این حالت کودک کاملا به قوای خلاق خود متکی است و بر اساس آن اقدام به ساخت کاردستی می کند

-          تقویت مهارت های اجتماعی کودک

یکی دیگر از فواید کاردستی افزایش مهارت های اجتماعی کودک است کودکان می توانند در مراحل ساخت کاردستی با یکدیگر مشارکت کنند و بصورت گروهی به ساخت کاردستی بپردازند و هر قسمت از کاردستی را یکی از اعضا تیم به عهده بگیرد و در انتها با کنار هم قرار دادن اجزا کل کاردستی را کامل کنند در این حالت کودک می اموزد که برای رسیدن به یک هدف می تواند از کمک دیگران استفاده نموده و با هم افزایی نتایج بهتری کسب کند. برای ورود به سایت وولک روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با توجه به بالا رفتن روز به روز قیمت لپ تاپ ها، تعمیرات لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. مراکز تعمیر هرروز سعی می کنند تا با بالا بردن توانایی های خود بتوانند مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری بیشتری را پوشش دهند و آن ها را رفع کنند تا کاربران بتواند دستگاه های خود را تعمیر کنند و مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته که با توجه ظرافت و حساسیت به کار رفته در ساخت لپ تاپ ها، تعمیرات آن ها نیز نیازمند دقت و حساسیت بسیار بالا است تا خسارت بیشتری به دستگاه وارد نشود.

بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ بهتر است در ابتدا یک مرکز تعمیر لپ تاپ حرفه ای و مطمئن را بشناسید تا در صورت نیاز در اسرع وقت به آن مراجعه کنید و مشکلات مربوط به سخت افزار یا نرم افزار لپ تاپ خود را رفع کنید. مادربرد یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس و مهم هر دستگاهی است. در صورتی که احساس کردید هرگونه مشکلی برای مادربرد دستگاهتان به وجود آمده و نیاز به تعمیر مادربرد خود دارید حتما سریعا به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید زیرا با گذر زمان و غفلت از تعمیر، مشکلات بیشتری برای لپ تاپ یا هر دستگاه دیگری به وجود خواهد آمد.

همانطور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارند بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن باید خدمات مربوط به تعمیر محصولات اپل را مانند تعمیر تخصصی مک بوک ها را با طور کاملا جداگانه و تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد. بهتر است تعمیرات لپ تاپ خود را جدی بگیرید زیرا همان طور که به آن اشاره کردیم با غفلت از تعمیر و رفع هر مشکلی، با گذر زمان مشکلات بیشتری برای لپ تاپ شما به وجود خواهد آمد.



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر گوشی ، سرویسی که همه ما به آن نیاز داریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهتريت كيفيت تعمیر گوشی خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است . یکی از برندهای معتبر گوشی ، هواوی است . تعمیر گوشی هواوی نیاز به کارشناس و متخصص در این زمینه دارد که به طور کامل با تمام جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوآوی آشنا باشد. گوشی های هواوی از نظرs نرم افزاری از سیستم عامل اندرويد حمایت میکنند و از نظر سخت افزاری نیز جزئيات خاص خود را دارند. امروزه بسیاری از فعالیت ها و ارتباطات ما وابسته به گوشی های همراه و تکنولوژی است، همین امر باعث استفاده بیشتر ما از ابزار هایی نظیر گوشی همراه شده است. استفاده زیاد احتمال به وجود آمدن اختلال و خرابی را نیز در دستگاه افزایش میدهد. یکی از مشکلات پیش آمده در گوشی های هواوی ، خاموش شدن ناگهانی است . اما دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی چیست؟ این اختلال در اکثر گوشی های همراه مشترک است. در صورت خالی شدن ناگهانی باتری اغلب مشکل سخت افزاری و از هارد یا باتری است. در صورت منفی بودن تست سلامت از هارد و باتری توسط کارشناس باید آن ها را تعویض کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی سگ، سرگرمی جذاب و دوست داشتنی برای بچه ها

کودکان معمولا راحت و سریع با حیوانات ارتباط عاطفی برقرار می کنند و با آنها دوست می شوند به ویژه در خانه هایی که حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه نگهداری می کنند همانگونه که خود حیوانات می تواند برای کودکان جذاب باشد درست کردن کاردستی حیوانات مانند کاردستی سگ هم می تواند برای کودکان دوست داشتنی باشد. ساختن کاردستی برای کودکان دو جنبه آموزش و سرگرمی را همزمان به همرا می آورد. در ساختن کاردستی هماهنگی بین ذهن، دست و چشم کودک افزایش پیدا می کند کاردستی باعث می شود که کودکان کار تیمی را بهتر درک کنند چون در مراحل ساخت کاردستی باید حداقل با یک یا دو نفر دیگر همکاری و مشارکت داشته باشند علاوه بر این کاردستی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شود زیرا کودک یاد می گیرد که در ذهن خود چیزی را تصور کند و بعد با استفاده از کاغذ، چسب، قیچی و اقلامی از این دست آن را بسازد و آنچه در ذهن خود داشت را به واقعیت تبدیل کند.

یکی از کاردستی های جذاب برای کودکان، کاردستی حیوانات است کودک شما هم می تواند با حیواناتی مانند سگ، گربه و بقیه حیوانات خانگی یا حتی حیوانات غیرخانگی ارتباط خوبی داشته باشد پس یکی از کارهای سرگرم کننده و جذاب بای او می تواند ساختن کاردستی حیوانات مثلا کاردستی سگ باشد. شما می توانید با استفاده ویدئو ساخت کاردستی سگ را ببینید سپس با استفاده از وسایلی که در ویدئو به آن اشاره شده برای کودک خود یک کاردستی سگ بسازید البته اگر بتوانید مراحل ساخت کاردستی را با یک قصه نیز همراه کنید حتما جذابیت بیشتری برای کودک خواهد داشت بهتر است از ابتدا برای کاردستی خود اسم هم انتخاب کنید و در مراحل ساخت کاردستی آن را با اسم صدا کنید که کودک بهتر با کاردستی خود ارتباط برقرار کند.

می توانید از قصه های سایت وولک که درمورد حیوانات هستند استفاده کنید و مراحل ساخت کاردستی را با قصه همراه کنید

قصه صوتی بوژی، سگ با وفا

داستان کودکانه سگ با وفا

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده سایر قصه ها و کاردستی ها به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

یکی از دستگاه هایی که امروزه زندگی بسیاری از ما به آن وابستگی زیادی دارد مودم است پس تعمیر مودم نیز یکی از نیازهایی است که در زندگی بسیاری از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نیاز به تعمیرات مودم خواهیم داشت برای حفظ سلامت مودم بسیار مهم است که تعمیر مودم را به تعمیرکار ماهر و با تجربه بسپاریم تا بتوانیم اطمینان داشته باشیم پس از تعمیرات مودم می توانیم مجددا از آن استفاده کنیم. تعمیر مودم بر حسب نوع و برند می تواند متفاوت باشد پس باید بتوانیم بر حسب نوع و برند تعمیر مودم را به تعمیر کار مناسب واگذار کنیم.

خرابی مودم در زندگی روزمره ما می تواند باعث قطع شدن دسترسی ما به اینترنت شده و سختی های زیادی را برای ما ایجاد کند بنابراین مهم است که انواع خرابی ها مودم را بشناسیم و بتوانیم با طرح سوالات درست و اطلاع رسانی دقیق به تعمیرکار او را راهنمایی کنیم که بتواند در سریعترین زمان ممکن تعمیر مودم را انجام داده و به ما تحویل دهد. در بسیاری موارد خرابی مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم یا قطع و وصل شدن اینترنت می شود.

یکی از وسایل پر کاربرد دیگر در زندگی های امروزی کامپیوتر است که مانند مودم ها زمانی که کامپیوترهایمان نیز به مشکل بخورند، باید به تعمیر آن ها بپردازیم. به دلیل حساسیت و اهمیت بالای این وسایل، بهتر است تعمیرات کامپیوتر خود را به دست متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای این حوزه بپردازید.

هر بخش از کامپیوتر که آسیب ببیند، نیازمند تعمیر خواهد بود. می دانیم که کامپیوتر دارای اجزاء مختلفی است که تعمیر هر بخش آن، اعم از نرم افزاری و سخت افزاری تخصص های ویژه خود را می طلبد. پاور کامپیوتر، به عنوان یکی از قطعات سخت افزاری کامپیوتر، یکی از آن قطعاتی است که در صورتی که با مشکلی مواجه شود، سریعا باید به فکر تعمیر آن افتاد. تعمیر پاور کامپیوتر ابتدا با عیب یابی آن آغاز می شود و سپس بعذ از آن تعمیرکار تصمیم می گیرد که تعمیر پاور کامپیوتر موثر خواهد بود یا این که برای عملکرد بهتر کامپیوتر باید پاور آن باید تعویض شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

تعمیر اپل واچ ممکن است مربوط به بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در ابتدا ساعت هوشمند شما توسط کارشناسان ماهر در این زمینه عیب یابی می شود سپس بهترین و به صرفه ترین راه تعمیر اپل واچ برای شما انتخاب می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری دیجی بان به شما این اطمینان را می دهد که از محصولات 100% اورجینال در تعمیرات تخصصی اپل واچ شما استفاده می کند.

هم چنین شما عزیزان می توانید برای انجام تعمیر تخصصی مودم، کامپیوتر، لپ تاپ یا هر وسیله دیگری که فکرش را می کنید، به دیجی بان مراجعه کنید. مودم ها یکی از پرکاربردترین وسایل این روزهای زندگی همه ما هستند به طوری که اختلال در آن ها باعث ایجاد توقف در بسیاری از کارهای روزمره ما می شود؛ چراکه ما برای انجام اکثر کارهای روزمره خود به اتصال اینترنت و مودم ها نیاز داریم. پس تعمیر تخصصی مودم است که باعث می شود ما دوباره به حسات مجازی خود بازگردیم و بتوانیم برای دوستان خود پیام ارسال کنیم و به راحتی با آن ها در ارتباط باشیم.

اگر اکثر اوقات کامپیوتر شما شروع به ایجاد مشکلات می کند ، برخی از علائم هشدار دهنده اولیه در آن وجود دارد که نشان می دهد که مادربرد شما دچار مشکل شده است. در اینجا برخی از مواردی که علائم تعمیر مادربرد در کامپیوتر شما را نشان می دهد را ذکر می کنیم:

مادربرد لوازم جانبی را تشخیص و نشان نمی دهد.

لوازم جانبی برای چند ثانیه یا بیشتر متوقف می شوند.

بوت شدن آهسته می تواند نشان دهنده تعمیرات مادربرد شما باشد ، اگرچه این مشکل می تواند از اجزای دیگر نیز باشد.

کامپیوتر فلش مموری ها را تشخیص نمی دهد یا مانیتور خطوط عجیب و غریب را نمایش می دهد .

مادربرد POST را انجام نمی دهد.

علائم و بوی سوختگی در هر قسمتی از مادربرد وجود دارد.

خازن های نشت یا جمع شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید. برای خرید میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و برای خرید مشاوره بگیرید.

برق اضطراری ups، به معنی منبع تغذیه بدون وقفه UPS می باشد. با در نظر داشتن به اینکه روش ھای نسبتاً کم ھزینه خیلی را برای تامین سطوحی از حفاظت در برابر مشائل برق شھری برای تجھیزات می توانید به کار گیرید، ھیچ یک از آن ھا نخواهد توانست به درستی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه UPS سیستم شما را در برابر مشکلات برق شھر حفاظت نمایند. هنگامی که UPS ھا به عنوان یک سیستم گران ارزیابی می شوند ولی در حال حاضر با توجه به گران بودن وسایل از نظر اطلاعات و داده ھا یا سخت افزاری ھزینه ایجاد و تامین یک دستگاه UPS به طور کامل ارزان و مقرون به صرفه است.

پیش از داخل شدن به جزئیات این سیستم، بد نیست که سریع به ساختار آن نگاهی کنیم. سیستم UPS از وسیله های الکتریکی حساس در مقابل نوسانات برق محافظت نموده و از تعمیرات و عقب افتادگی ھزینه زیاد ممانعت می کند. باتری UPS برای محافظت از دستگاه ھای الکتریکی حساس، ثبات جریان و برق تقویتی فراھم کرده و باتری یو پی اس APC به آنلاین ماندن نرم افزار های حساس کمک می کند..

برای نصب دوربین مدار بسته باید بهترین مکان را انتخاب کرد که به تمام نقاط مهم خانه دید داشته باشد و تمام زوایا را برای این کار در نظر بگیرید. مهم است که محل نصب دوربین مدار بسته زاویه دید کاملی بر بیشتر نقاط مکان مورد نظر شما را داشته باشد. برای نصب دوربین مدار بسته شما میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و با کارشناسان تماس بگیرید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. با بررسی لیست مهد کودک تبریز مناسب ترین مهدکودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کامپیوترها جزیی جدا نشدنی از زندگی تک تک ما هستند، از دریچه کامپیوتر است که بسیاری از فعالیت های زندگی و کاری خود را انجام می دهیم پس در صورت خرابی تعمیر کامپیوتر هم از خدماتی است که همه ما به آن نیاز خواهیم داشت. کامپیوتر در حالت کلی به دو قسمت اجزا سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند اجزا سخت افزاری مواردی مانند رم، هارد، مادربرد کارت گرافیک و …. را شامل می شود اجزا نرم افزاری هم سیستم عامل و نرم افزارهایی که روی کامپیوتر نصب هستند را شامل می شود و در صورت خرابی هر کدام از این اجزا به تعمیر کامپیوتر نیاز خواهیم داشت.

بسیاری از کارت های گرافیکی دارای یک فن سینک گرمایی هستند که به آنها وصل می شود و گرما را از پردازنده کارت گرافیک دور می کند . قبل از اینکه به دنبال تعمیر کارت گرافیک یاجایگزینی آن باشید ، باید نوع پنکه سینک را که از کارت گرافیک محافظت می کند را بررسی نمایید. کامپیوتر را باز کنید و با دقت مشخص کنید که فن کامپیوترتان جدا میشود. اکثر کارت گرافیک ها ممکن است در اثر گرما منفعل و به کلیپ ها وصل شوند یا به داخل پست ها پیچ بخورند یا به یک محفظه با پیچهای کوچک که فن را در جای خود نگه می دارد  پیچیده شده باشند. هنگام بررسی فن باید نحوه اتصال فن را به کارت گرافیک نیز مشخص کنید. بسیاری از کارت گرافیک ها از یک کانکتور دو یا سه پین ​​برق شبیه به کابل فن کیس استفاده می کنند که به خود کارت گرافیک متصل می شود که باید از فن جداسازی شود  اگر فکر می کنید فن قابل جدا سازی است ، ترفند واقعی تعویض مناسب فن را پیدا کنید.. می توانید برای تعمیر کارت گرافیک از متخصصان دیجی بان کمک بگیرید.

 دیجی بان از سال 89 یعنی حدود ده سال است کار و زندگی ما رفع کردن مشکلات شماست. امیدواریم هیچ وقت برای شما مشکلی پیش نیاد ولی اگراومد ما هستیم. با ما تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

درست کردن کاردستی فواید زیادی برای کودکان دارد افزایش خلاقیت، افزایش مهارت ها و توانمندی ها حرکتی و فکری، هماهنگی بین چشم، دست و ذهن، افزایش اعتماد به نفس به همین دلیل است که بسیاری از افراد فعال در حوزه آموزش کودکان کاردستی را به عنوان یک روش مناسب و اثربخش برای آموزش معرفی می کنند به همین دلیل درا ین مطلب قصد داریم چند ایده برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش دهیم. این ایده ها اغلب با استفاد از وسایل دورریختنی و غیر قابل استفاده ایده هایی برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش می دهد علاوه بر این استفاده از وسایل دورریختنی و ساخت کاردستی جدید با آنها می تواند ایده بازیافت را در کودکان تقویت کند.

-          نی های استفاده شده می تواند شسته شود و در ساخت کاردستی مثلث متحرک و دستبند مورد استفاده قرار گیرد

-          اگر کودک شما تی شرت یا پیرآهنی دارد که به دلیل کثیفی یا لکه هایی که پاک نمی شوند دیگر قابل استفاده نیست می توانید با رنگ کردن آنها از آنها کاردستی جدیدی درست کنید که مورد استفاده فرزندتان قرار گیرد این نوع کاردستی می تواند جذابیت رنگ کردن لباس و نقاشی روی آن را به کودک شما آموزش دهد

-          درست کردن گلدان یا جا مدادی و جا قلمی با استفاده از یک شیشه مربای استفاده  شده می تواند ایده ای برای یک کاردستی جدید و سرگرم کننده برای فرزند شما باشد

-          استفاده از جوراب های قدیمی و کوچک شده که دیگر قابل استفاده نیستند براس اخت عروسک می تواند ایده ای جذاب برای ساخت کاردستی باشد در این حالت شما می توانید روی جوراب صورتک کشیده و ان را نقاشی کنید سپس با استفاده دکمه برای صورتک چشم دریت کنید و شخصیتی را خلق کنید تا کودک شما با آن سرگرم شود

-          می توانید با کودک خود برای گردش به طبیعت بروید و با استفاده از شاخ  برگ درختان ایده های جذابی برای ساخت کاردستی های جدید بیابید

-          با استفاده از بطری نوشابه و چند تکه کاغذ می توانید یک هواپیما برای کودک خود درست کنید تا سرگرم شود.

درست است که این کاردستی های ایده های ساده ای هستند ولی در هر صورت برای توسعه خلاقیت و توانمندی های کودک شما بسیار موثر هستند با استفاده از ساخت کاردستی کودک می آموزد که با کار گروهی می تواند به نتایج شگفت انگیزی برشد و می تواند با کمک دیگران به نتایجی بسیار فراتر از آنچه به تنهایی می توانست برسد. علاوه بر موارد فوق کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که می تواند بر موانع غلبه کند و به اهداف خود برسد ضمن اینکه یا می گیرد که تصمیم گیری پله بسیار مهمی در پیشبرد برنامه ها و رسیدن به اهداف است کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که بین رنگ های مختلف انتخاب کند یا د می گیرد که از بین چند جنس برای کاردستی خود یکی را برگزیند و این به کودک یا می دهد که بتواند از بین چند گزینه یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند. برای مشاهده ویدیو های کاردستی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته لامپی یک سیستم نظارتی است که امکان دید 360 درجه ای دارد. به همین دلیل مانند دوربین چشم ماهی (Fisheye) دارای تصویر پانوراما می باشد. بنابراین دوربین لامپی دارای زاویه دید گسترده ای می باشند. به طوری که می توانید تنها با یک عدد از این دوربین ها  یک سالن تقریبا بزرگ مثلا تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. شما برای تهیه این دوربین ها  میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین های مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

یکی از قابلیت های بسیار خوب و عالی دوربین شیائومی، قابلیت دزدگیر می باشد.این قابلیت به شما کمک می کند که شما وقتی در محلی که دوربین قرار دارد حضور نداشته باشید و با فعال کردن حالت دزدگیر از روی نرم افزار،شما می توانید هر حرکتی که داخل محیط صورت می گیرد را به صورت فیلم یا عکس دریافت کنید و با ارسال آلارم برروی تلفن همراه شما را از حرکت صورت گرفته آگاه می کند.حتی اگر هم دوربین را بدزدند فیلم شخصی که دوربین را برده است برروی نرم افزار قابل مشاهده می باشد.این قابلیت دوربین شیائومی واقعا کاربردی و پر استفاده می باشد هم برای دزدها،کودکان،سالمندان و حیوانات خانگی می توانید از دوربین چرخشی شیائومی مدل MJSXJ05CM Global استفاده کنید.

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند.  از دوربین های مدار بسته برای حفظ امنیت اماکن مختلف و ثبت و ضبط رویدادهای محیط استفاده می شود. شما عزیزان برای خرید دوربین مدار بسته می توانید به وبسایت دوبین مارکت مراجعه نموده و با کارشناسان حرفه ای در ارتباط باشید!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک های درجه یک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند. بهترین مهد کودک تهران را برای فرزند خود انتخاب کنید تا تجربه ی خوبی را در حضور ذر یک مهدکودک کسب کند.

هر مهد کودک خوب باید یک برنامه غذایی مغذی و متناسب با سن هر کودک برای او داشته باشد. کودکان سنین حساس رشد خود را در مهد کودک ها می گذارند و به همین دلیل غذایی که در آن زمان در مهد کودک ها مصرف می کنند اهمیت و تاثیر بسیار زیادی در رشد آن ها دارد. لذا هر مهد کودک باید یک برنامه غذایی مناسب و خوب زیرنظر یک کارشناس تغذیه کودک، برای هر رده سنی تدوین کند و مطابق با آن کودکان خود را تغذیه نماید. یک مهد کودک درجه یک تبریز حتما به برنامه تغذیه کودک شما نیز توجه می کند.

در صورتی مربی مهد کودک ساری اخلاق خوبی نداشته باشد و با کودکان به اندازه کافی رابطه خوبی و صمیمی نداشته باشد حتی ممکن است مهد کودک ساری یا شهری که در آن ساکن هستید تاثیرات منفی روی کودک شما داشته باشد چرا که مربی مهد کودک، فردی که کودک شما ساعات زیادی را با کودک شما سپری می کند، ارتباط خوبی با کودک شما ندارد. لیست مهد کودک ساری را بررسی کنید تا مربی مهد کودک خوبی را نیز برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساخت کاردستی کودکانه جدید

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های معمولا مورد علاقه کودکان است که می تواند آنها هم سرگرم کند و هم به آنها نحوه استفاده از وسایل و اقلام مختلف را برای ساخت کاردستی آموزش دهد البته اگر بتوانید کاردستی های جدید کودکانه برای کودک خود فراهم کنید حتما ساخت کاردستی کودکانه جدید برای کودک شما جذاب تر هم خواهد شد.

هر چه بتوانید فرآیند ساخت کاردستی را برای کودک جذاب ترکنید بهتر می توانید کودک را درگیر نموده و او را آموزش دهید شما می توانید ایده های مختلفی برای کاردستی بدست آورید و از کودک بخواهید با اقلامی که در دسترس هستند آنها را بسازد ساختن کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد ازجمله اینکه می تواند هماهنگی بین چشم، دست و ذهن کودک ا افزایش دهد چون برای ساخت کاردستی به هر سه این ها نیاز دارد. از طرف دیگر وقتی کودک مراحل ساخت کاردستی کودکانه جدید را در ذهن خود تصور می کند سپس آن را در واقعیت می سازد و به آن واقعیت می بخشد باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می شود چون می بیند که آنچه درذهن داشته را توانسته در واقعیت ایجاد کند از طرف دیگر کودک وقتی می تواند چیزی را ایجاد کند و ان را به عنوان توامندی خود به دیگران عرضه کند و از آنها بازخور دریافت کند باعث می شودفرآیند اجتماعی شدن کودک تسهیل شده و کودک راحت تر بتواند در جامعه با دیگران ارتباط برقرار نماید. از طرف دیگر لازم است بدانید که برای ساخت کاردستی کودکانه جدید لزوما به مواد با قیمت بالا و وسایل زیادی نیاز ندارید حتی می توانید با ایده های ساده و با استفاده از وسایل و اقلام دورریختنی کاردستی بسازید و کودک خود را سرگرم کنید

یکی دیگر از مزایای سخت کاردستی بصورت گروهی این است که کودکان همکاری و کار تیمی را تمرین می کنند و یاد می گیرند وقتی مراحل سخت یک کاردستی را بین کودکان مختلف تقسیم کنید آنها بیاموزند که می توانند با کمک یکدیگر و همکاری نتایجی را بدست آروند که تنهایی نمی توانند به آن برسند.

با همه این فواید توصیه می کنیم همواره به دنبال ایده های ساخت کاردستی کودکانه جدید باشید و برای کودکتان فرصت یادگیری و سرگرمی را فراهم کنید

در سایت وولک ایده های زیاد برای ساخت کاردستی وجود دارد می توانید آنها را ببینید و با فراهم کردن لوازم و وسایلی که برای ساخت آنها مورد نیاز هست کودک خود را تشویق کنید که در فرآیند ساخت کاردستی با شما همراهی کند نکته مهم دیگر این است حتما لازم نیست کودک کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو نمایش داده شده بسازد بلکه مهم است تلاش کند و بخواهد که به نتیجه و هدف برسد تلاش و انگیزه برای رسیدن به هدف قسمت بزرگی از پیشرفت پیش نیاز های پیشرفت است پس اگر کودک شما نتوانست کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو هست بسازد او را هرگز سرزنش نکنید و تلاش او برای رسیدن به هدف را هر چند نتوانسته هدف را بطور کامل محقق کند تشویق کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت داهوا یکی از مهم ترین مزیت های رشد داهوا در سرتاسر جهان است . داهوا تواسنته است به واسطه ی قیمت مناسب خود فروش بی نظیری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است . قیمت دوربین ها و دستگاه های داهوا عاملی است که توانسته است در کنار کیفیت فوق العاده بالای این محصولات این برند را با فروش ۵ میلیارد دلار سالانه خود را به صدر فروش دوربین های مداربسته در سراسر جهان برساند.

لیست قیمت داهوا در محصولات تحت شبکه از مبلغی حدود یک میلیون تومان و در دوربین های توربو اچ دی از ۴۵۰ هزار تومان اغاز شده و تا سقف زیادی نسبت به افزایش کیفیت افزایش می یابد .

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فراهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

مراقبت از کودکان و زیر نظر داشتن آن ها هنگام خواب یا وقتی در حال بازی هستند و یا حتی اگر خارج از خانه هستیم و کسی مراقب کودک هست یکی از دغدغه های اصلی والدین پر مشغله امروزی است.

یکی از بهترین و کارآمد ترین راه ها استفاده از دوربین بیبی کم  شیائومی برای مراقبت و زیر نظر داشتن کودک است . اما دوربینی که برای اینکار استفاده می کنیم باید دارای ویژگی هایی باشد تا به ما کمک کند ، ویژگی هایی مانند تشخیص انسان ، تشخیص حرکت ، تشخیص گریه کودک ، امکان ارتباط صوتی دو طرفه ، امکان چرخش و پوشش تمام زوایا و … علاوه بر داشتن این ویژگی ها باید کیفیت این محصول و کارایی آن نیز به گونه ای باشد که بتوانیم به محصول اطمینان کنیم .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

رفتن به مهد کودک باعث اجتماعی شدن کودک و ارتقاء مهارت های ارتباطی آن ها می شود. دیدن محیط خارج از خانه و ارتباط با انساه های بیشتر و به خصوص ارتباط کودک با همسالان خود در این روند تاثیر بسیار زیادی دارند. انجام فعالیت های گروهی، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانایی در حفظ شعر یا داستان، کاردستی ها و فراگیری مهارت های مختلف در مهد کودک مشهد، خودباوری را در کودکان بالا برده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

قیمت مهد کودک شیرخوار در رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند.

جمله فعالیت هایی که در مهد کودک درجه یک ساری انجام می شوند عبارت اند از: سفالگری، نقاشی، شعرخوانی، دستان گویی و… . کودک شما در مهد کودک استعداد خود را کشف می کند و با دوستان جدید و افراد جدیدی به جز خانواده خود ارتباط می گیرد. مهد مهد کودک در ساری می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودک شما دارد. ثبت نام در مهد کودک در ساری می تواند به جای داشتن تاثیر مثبت بر روی شخصیت و تربیت فرزند شما، تاثیرات منفی داشته باشد بنابراین قبل از ثبت نام کودک خود در هر مهد کودک ساری، لیست مهد کودک های ساری را تهیه کنید و بهترین مهد کودک ساری را برای کودک خود انتخاب کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .

بهترین مهد کودک ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد زیرا در صورتی که مهد کودک ارومیه ای که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید از محل زندگیتان دور باشد ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک در ارومیه دلزده شود. بنابراین به این نکات مهم هرچند کوچک در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

مسلما بهترین مهد کودک ساری برای این که از مهد کودک ساری به بهترین مهد کودک ساری تبدیل شود باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا از بقیه ی کودکستان ها متمایز شود. لیست مهد کودک های ساری می تواند در انتخاب بهترین مهد کودک ساری برای کودکتان بسیار کمک کننده باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیرات کامپیوتر نیاز به تخصص های خاص خود دارد که تنها از تعمیرکار کامپیوتر که به بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن مسلط است، بر می آید. گام اصلی در تعمیر کامپیوتر عیب جویی و علت یابی اختلل به وجود آمده است. متخصصان خدمات کامپیوتر، نخست خواستگاه علت به وجود امده درکامپیوتر را پیدا می کنند و سپس با بررسی و تست عملکرد بخش آسیب دیده، با استفاده از دانش خود در این حوزه، برای تعمیر کامپیوتر اقدام می نمایند.

کامپیوتر اجزای مختلفی دارد که در صورت بروز اختلال در هر یک از این بخش ها، مهارت مورد نیاز برای بررسی و تعمیر آن متفاوت خواهد بود. بخش عمده ای از خدمات کامپیوتر در مراکز، مربوط به تعمیر و سرویس بخش های سخت افزاری آن می باشد. توانایی بازکردن اجزاء و اتصال دوباره ی آن ها به یکدیگر به طور صحیح، از مهم ترین مهارت هایی است که متخصص تعمیر کامپیوتر، در صورت بروز اختلالات سخت افزاری، باید داشته باشد. 

 کامپبوتر ها باعث به وجود آمدن مشاغل زیادی در سرتاسر دنیا برای انسان ها شده اند و روند پیشرفت های بشر را دچار تحول کرده اند؛ اما در کنار همه ی این خدمات برای بشر، استفاده از کامپیوتر مشکلات زیادی نیز به همراه دارد. اختلالات زیادی در ساختمان کامپیوتر رخ می دهد که برطرف کردن آن ها، ما را نیازمند تعمیر کامپیوتر می کند.

در صورت خرابی فن کامپیوتر، ممکن است کل فعالیت های کامپیوتر شما دچار اختلال شود! تقریبا کیفیت عملکرد تمامی قطعات کامپیوتر به طور مستقیم یا غیر مستقیم  به فن یا بخش خنک کننده کامپیوتر وابسته است بنابراین فن کامپیوتر قطعه ای بسیار ضروری و مهم در بین قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما است. سلامت عملکرد این قطعه تاثیر بسیار زیادی در تمامی فعالیت های قابل انجام توسط کامپیوتر دارد و در صورت از کار افتادن بخش خنک کننده یا همان فن کامپیوتر کل سیستم کامپیوتر شما دچار اختلال خواهد شد. برای تعمیر فن کامپیوتر می توانید با کارشناسان دیجی یبان تماس بگیرید.

پاور یا منبع تغذیه یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر است که برق مورد نیاز برای قسمت های مختلف کامپیوتر را تامین می کند این قطعه اگر خراب شود کامپیوتر شما روشن نخواهد شد کار پاور این است که ولتاژ برق شهر را تغییر دهد تا قابل استفاده برای کامپیوتر باشد برای تعمیر پاور کامپیوتر میتوانید به سایت دیجی بان بروید و از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی یکی از ابزارهای مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان است کاردستی می تواند مهارت های مختلفی را در کودک افزایش دهد و یکی از روش های مناسب برای علاقمند کردن کودکان به درست کردن کاردستی استفاده از فیلم کاردستی است فیلمی که در آن درست کردن کاردستی به کودک آموزش داده می شود فیلم کاردستی فیلمی است که در ان مراحل ساخت کاردستی نشان داده می شود.

کاردستی می تواند مهارت های اجتماعی و ارتباطی کودک را بهبود دهد کودک در مراحل ساخت کاردستی با هم سن وسالان خود ارتباط برقرار می کند و می تواند مهارت های کار گروهی را تمرین کند. علاوه براین کودک می تواند در مراحل ساخت کاردستی تصمیم گیری را تمرین کند چون باید تصمیم بگیرد که چگونه از بین اقلام مختلف بهترین و مناسب ترین را برای ساخت کاردستی انتخاب کند و این تصمیم گیری را در کودک تقویت می کند پس بهتر است با استفاده از فیلم کاردستی که جذابیت آموزشی بیشتری نیز برای کودکان ایجاد می کند ساختن کاردستی را به کودک خود آموزش دهید و از او بخواهید که با مشارکت هم سن وسالان خود به ساختن کاردستی بپردازد.

ساختن کاردستی می تواند به کودک اعتماد به نفس بده کودک می تواند با ساختن کاردستی یادبگیرد که با استفاده از وسایل ساده و پیش پا افتاده می تواند ایده ها و تخیلات خود را بوجود آورد می تواند به تخیلات خود جامه واقعیت بپوشاند و آنها را عملی کند کودک با ساختن کاردستی توانمندی های خود را به دیگران عرضه کند و از آنها بارخور دریافت کند این مساله می تواند کودک را برای مواجه شدن با واقعیت ها آماده کند چون می تواند باخور فعالیت های خود را از دیگران دریافت نموده و بر اساس آنها عملکرد خود را بهبود دهد.

کاردستی می تواند هماهنگی بین دست، چشم و ذهن کودک را افزایش دهد چون کودک براس ساختن کاردستی به هر سه نیاز دارد و باید با هماهنگی بین آنها یک خروجی تولید کند پس باید از آنها بصورت همزمان استفاده نماید با توجه به فوایدی که کاردستی برای کودک دارد والدین می توانند روش های مختلف ساخت کاردستی را به کودکان آموزش داده و از آنها بخواهند که برای ساختن کاردستی ایده های جدیدی ارائه دهند. استفاده از فیلم کاردستی که در آن ساختن کاردستی های مختلف به کودکان آموزش داده می شود روش مناسبی برای افزایش انگیزه کودکان برای ساخت کاردستی است.

برای ورود به سایت وولک کلیک کنید: http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین خودرو  خیلی کار بردی است شما می توانید ان را  برای  مواقعی که تصادف می کنید استفاده کنید که حق شما را پایمال نکنند

دوربین خودرو 2 مدل است. مدل اول جلوی ماشین هستند و مدل دوم پشت ماشین ها هستند.

دوربین عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فیلمبرداری می‌کنند و این کار را با استفاده از سنسورهای پیشرفته انجام می‌دهد

مزیت دوربین‌های خودروی جلو این است که ارزان قیمت هستند ولی نمی‌توانند از پشت دوربین فیلمبرداری کنند. در عوض دوربین‌های خودرویی که هم از پشت و هم از جلوی ماشین فیلمبرداری می‌کنند، علیرغم مزیت خود، ممکن است برای نصب کمی شما را به دردسر بیاندازند چرا که باید آن‌ها را سیم کشی کرد و این کار نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است.

ردیاب خودرو نخستین بار توسط ارتش ایالات متحده آمریکا برای جستجوی خودرو در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز کاربرد ها و فواید اصلی ردیاب خودرو ها برای زندگی و امنیتی که این سیستم به خودروی آن ها می بخشد را به خوبی نمی شناسند و یا به دلیل بالا بودن قیمت ردیاب خودرو و شناختی که از آن ندارند، اهمیتی به داشتن یا نداشتن آن نمی دهند. برای خرید ردیاب خودرو یا کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می توانید به وبسایت دوربین مارکت مراجعه نمایید.

واژه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند.  بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اهواز یک مهدکودک با جو مناسب را برای کودک خود انتخاب کنید.

یکی از تفاوت های بارز مهد کودک ارومیه و به طور کلی مهد کودک ها با پیش دبستانی ها این است که هدف اصلی مهد کودک های ارومیه نگهداری از کودکان و در مراحل بعدی آموزش به کودک در قالب بازی و سرگرمی است اما هدف اصلی پیش دبستانی ها در ابتدا آموزش به کودک و آماده سازی کودکان برای ورود به مدرسه است.

شناخت مهد کودک درجه یک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است .

 



:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی اسب، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

حیوانات همیشه برای کودکان جذاب و هیجان انگیز بوده اند همیشه شناختن آنها و دانستن بیشتر در مورد آنها برای بچه ها جذاب است بعضی از خانواده ها که حیوان خانگی دارند این حس بیشتر در آنها وجود دارد چون بیشتر به حیوانات نزدیک هستند کودکانی که در روستا یا مزرعه زندگی می کنند هم همینطور آنها می توانند از نزدیک حیوانات اهلی مانند اسب، گاو، گوسفند را ببینند و با فواید و نحوه زندگی آنها آشنا شوند. اگر فرزند شما هم به حیوانات علاقه دارد یکی از راه های خوب برای سرگرم کردن و آموزش دادن به او استفاده از کاردستی است. کاردستی علاوه بر اینکه سرگرم کننده است کاربرد آموزشی هم دارد. در ویدئویی که در این صفحه قابل مشاهده است نحوه ساختن کاردستی اسب آموزش داده شده است اگر فرزند شما هم به حیوانات و نحوه زندگی آنها علاقمند است می توانید کاردستی اسب را برای او درست کنید و ضمن درست کردن کاردستی او را با کاربردها و نحوه زندگی اسب هم آشنا کنید.

کاردستی علاوه بر اینکه می تواند ذهن و چشم کودک را درگیر خود می کند مهارت های زیادی را نیز در کودک ارتقا می دهد. کودک برای ساختن کاردستی باید بین دست، چشم و ذهن خود هماهنگی ایجاد کند و بتواند از مهارت های حرکتی خود کمک بگیرد برای پیدا کردن راه حل مشکلاتی که با آنها مواجه می شود خلاقیت داشته باشد و از تلاش کردن برای رسیدن به هدف که همان ساختن کاردستی است دست برندارد.

نکته مهمی که در ساخت کاردستی اسب یا هر کاردستی دیگری وجود دارد این است که اگر نتیجه مانند آن در ویدئوهای اموزش کاردستی می بینید نبود هرگز کودک را سرزنش نکنید زیرا کودک انگیزه خود را برای تلاش کردن از دست می دهد بهتر است اگر نتیجه چندان دلخواه شما نبود ابتدا کودک را برای تلاشی که کرده تشویق کنید سپس راه بهتر شدن نتیجه را برای او توضیح دهید  تا در دفعات بعدی بتواند نتیجه بهتری بگیرد.

نکته ای که در ساخت کاردستی اهمیت زیادی دارد این است که این کار باید حتما با حضور یک بزرگتر انجام شود زیاد وسایلی مانند قیچی و چسب که در ساخت کاردستی مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به بچه ها آسیب برسانند پس حتما حضور یک بزرگتر در زمان تجربه ساخت کاردستی ضروری است ضمنا شما میتوانید برای اینکه مراحل ساخت کاردستی را برای بچه ها جذاب تر کنید از قصه هم استفاده کنید مثلا در مورد ساخت کاردستی اسب می توانید داستین برای کودک تعریف کنید که شخصیت اصلی آن یک اسب باشد تا جذابیت بیشتری برای کودک داشته باشد

موضوع قصه های زیر در سایت وولک اسب است می توانید از این قصه ها هم استفاده کنید.

قصه صوتی اسب مغرور

قصه کودکانه اسب و حلزون

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده ی بقیه ویدیو های کاردستی کودکانه به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

داهوا تکنولوژی در سال 2001 در حوزه سیستم های نظارت تصویری ( دوربین مدار بسته ) به صورت تخصصی آغاز به کار نمود .

داهوا تکنولوژی اولین شرکتی در چین است که دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال یا DVR هشت کانال با پخش real time را در سال 2001 راه‌اندازی کرد. این شرکت همچنین در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید سرمایه گذاری گسترده ای نموده‌ است.

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

دوربین هایک ویژن hikvision  توسط یک شرکت چینی تولید شده و در سال‌های اخیر توانسته به یکی از پرفروش‌ترین محصولات و تجهیزات امنیتی بخصوص در حوزه دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته شود. تنوع محصولات، طراحی خاص، کیفیت ساخت و استفاده از بهترین لنزها و دوربین‌ها همگی نقش اساسی و مهمی در کیفیت این برند و شناخته شدن آن در بازار جهانی داشته‌اند. شما می توانید برای خرید انواع دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

خیلی از افراد برای افزایش ایمنی و نظارت بر اماکن خود ترجیح می دهند که از دوربین های مداربسته کمک بگیرند. خیلی از این افراد برای خرید دوربین مداربسته بدون داشتن دانش قبلی در مورد دوربین های مدار بسته به مغازه ها و شرکت های فعال در این زمینه مراجعه می کنند و در نهایت یک سیستم کامل نظارت تصویری برای محیط خود خریداری و نصب می نمایند.

در کشور ما متاسفانه خرید کردن به این روش همراه با ریسک زیاد است چرا که ممکن است محصول خریداری شده اصلا پاسخگوی نیاز ما نباشد و یا اینکه برای آن محصول هزینه ای بالاتر از ارزش واقعی آن پرداخت نموده ایم.

برای پرهیز از این گونه ریسک ها “ راهنمای خرید دوربین مداربسته ” از سایت دوربین مارکت پیشنهاد می کنم.



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی میوه، راهی هیجان انگیز برای آشتی دادن بچه ها با میوه و تشویق بچه ها به خوردن میوه است.

میوه ها از چیزهایی هستند که بچه ها از سنین کودکی با آنها آشنا می شوند البته بعضی از بچه ها در خوردن میوه بد قلقی می کنند و از میوه ها به اندازه لازم استفاده نمی کنند و این موضوع برای بسیاری از مادر و پدرها به یک چالش تبدیل می شود بچه ها مانند هر انسان دیگری و چه بسا بیشتر چون در سن رشد قرار دارند به انواع میوه ها نیاز دارند و معمولا اصرار والدین به بچه ها برای خوردن میوه هم راهگشا نیست و بعضا بچه ها در این حالت لج کرده و موضوع پیچیده تر می شود.

در اینجا به شما یک راهکار برای این موضوع ارائه می کنیم.

کاردستی میوه، بچه ها معمولا به کارهایی که برایشان حکم بازی و سرگرمی دارد رویکرد مثبت دارند پس از قدرت سرگرمی برای متقاعد کردن بچه ها برای موضوعاتی که در آنها لجبازی می کنند استفاده کنید یکی از روش های خوب برای بازی، سرگرمی و همچنان آموزش بچه ها استفاده از کاردستی است کاردستی می تواند حس خلاقیت و هماهنگی بچه ها را افزایش دهد زیرا برای ساخت کاردستی نیاز به ایده پردازی و ساخت آن دارند در ساخت کاردستی باید دست، چشم و ذهن کودک همزمان و هماهنگ باشند و این موقعیت خوبی را برای رشد کودک ایجاد می کند اگر کودک شما برای میوه خوردن بد قلقی می کند می توانید کاردستی همان میوه را انتخاب کنید و از او بخواهید با کمک شما کاردستی همان میوه را بسازد مثلا وقتی کودک برای خوردن سیب لج بازی می کند می توانید به او پیشنهاد کنید که مانند یک باغدار یک کاردستی یک درخت و سپس چند سیب درست کند سیب های کاردستی را روی درخت بچسبانید و بعد سیب ها را نشانه رسیدن قرمز کنید و از او بخواهید سیب های خود را از درخت بچیند و سپس به او پیشنهاد دهید برای اینکه بتواند طعم سیب های خود را بچشد یک سیب واقعی را گاز بزند با اینکار علاوه براینکه کارکردن با وسایلی مانند قیچی، کاغذ، چسب و مدادرنگی را به کودک خود اموزش داده اید احتمالا او را قانع کرده اید که سیب هم بخورد پس دو موفقیت بدست آورده اید برای میوه های دیگر نیز می توانید از همین روش استفاده کنید. البته اگر کاردستی درست کردن را با قصه هم همراه کنید حتما جذاب تر خواهد بود.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی گل، جذاب و خاطره انگیز برای بچه ها

امروزه اکثر کودکان ما اکثر وقت خود را با وسایل الکترونیکی و تکنولوژی سپری می کنند و به فعالیت هایی که تکنولوژی در آن دخیل است نسبت به بازی های فیزیکی تمایل بیشتری دارند. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که والدین این روز ها دارند این است که چگونه می توانند فرزندان خود را از تکنولوژی دور تر کنند که یکی از راه های کاربردی آن مشغول کردن کودکان به فعالیت های فیزیکی ای است که به آن علاقه داشته باشند. انجام کاردستی گل یا طرح های دیگر کار دستی کودکانه یکی از فعالیت هایی است که در صورتی که طرح مناسبی مانند کاردستی گل را برای کودک خود انتخاب کنید برای انجام آن علاقه زیادی نشان می دهند. ویدیو کاردستی گل که در این صفحه مشاهده می کنید تنها به کمک کاغذ و تا کردن کاغذ و کمی چسب ساخته می شود بنابراین ساخت آن برای کودکانی که سن بسیار پایینی دارند نیز مناسب است

البته اگر کودک شما برای ساخت کاردستی گل نیاز به کمک فرد دیگری نیز داشته باشد در این مرحله نیز ساخت کاردستی گل یا کار دستی کودکانه ی دیگری به رشد و تقویت رفتار ها و فعالیت های اجتماعی کودک شما کمک کرده است. همچنین زمانی که کودک شما به عنوان مثال کاردستی گل را به اتمام می رساند، باعث تقویت و رشد اعتماد به نفس او نیز می شود بنابراین سعی کنید تا طرح های جذابی را مانند کاردستی گل برای کودک خود انتخاب کنید تا کودک شما به ساخت کاردستی و انجام فعالیت های فیزیکی علاقمند شود. ساخت کاردستی گل و کاردستی های دیگر قوه تخیل کودک شما را نیز تقویت می کند زیرا قبل از شروع به ساخت کودک شما باید آن را در ذهن خود تجسم کند سپس برای ساخت کاردستی گل اقدام کند. این امر باعث تقویت حافظه کودک شما نیز می شود.

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده قصه های کودکانه و کاردستی های کودکانه ی بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فیلمبرداری می‌کنند و این کار را با استفاده از سنسورهای پیشرفته انجام می‌دهد.

مزیت دوربین خودرو ی جلو این است که ارزان قیمت هستند ولی نمی‌توانند از پشت دوربین فیلمبرداری کنند. در عوض دوربین‌های خودرویی که هم از پشت و هم از جلوی ماشین فیلمبرداری می‌کنند، علیرغم مزیت خود، ممکن است برای نصب کمی شما را به دردسر بیاندازند چرا که باید آن‌ها را سیم کشی کرد و این کار نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است.

دوربین خودرو، دوربینی مانند سایر دوربین‌ها است که دارای یک یا چند لنز برای ضبط تصاویر است. این دوربین‌ها با توجه به نوع، ساختار و کاربرد خود در قسمت‌های مختلفی از خودرو قابل نصب هستند. مالکان خودرو با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتی که از دوربین خودرو انتظار دارند، اقدام به خرید مدل‌های مختلف آن می‌کنند. تفاوت دوربین‌های خودرو، تنها در اندازه آن‌ها نیست؛ بلکه امکانات و کاربردهای آن‌ها نیز با هم تفاوت‌های چشم‌گیری دارد. در ادامه مطلب، انواع دوربین خودرو را با هم مرور می‌کنیم و با کارکرد‌های اختصاصی آن‌ها آشنا می‌شویم.

جی پی اس خودرو در سال‌ های اخیر متقاضیان بسیاری را به دست آورده است. این تکنولوژی جدید دارای کیفیت بسیار عالی و مزایای فراوان می‌باشد. عملکرد اصلی این سیستم مشخص کردن موقعیت و مکان خودرو شما می ‌باشد. دستگاه‌ های GPS خودرو در قیمت و کیفیت ‌های مختلفی وجود دارند که صرفا قیمت آن ‌ها نشان ‌دهنده‌ ی کیفیت و کارکرد بالا و یا پایین ‌شان نمی ‌باشد. دستگاه‌ های ردیاب در نحوه‌ ی عملکرد نیز تفاوتی ‌هایی دارند و هر مدل ویژگی ‌های خاص خود را دارد.

 در هنگام تهیه‌ ی بهترین GPS خودرو دقت کنید تا فارغ از قیمت GPS خودرو بر کیفیت و عملکرد آن نیز توجه داشته باشید. در واقع دستگاه‌ های ردیاب GPS خودرو، هوشمند و با دقت عملکرد متفاوت می ‌باشند، عموما دارای قطعات داخلی قابل قبولی هستند و قابلیت ‌هایی نظیر ارائه‌ ی هشدار کنترل سرعت مجاز و غیرمجاز و غیره را علاوه بر ردیابی خودرو ارائه می ‌دهند. قطعا تجربه‌ ی بازار نشان دهنده‌ی کیفیت ردیاب مورد نظری که قصد تهیه ‌ی آن را داشته باشید، خواهد بود.

دوربین پلاک خوان یا دوربین ANPR مخفف عبارت Automatic Number Plate Recognition است. دوربین های ANPR در واقع دوربین های مداربسته ای هستند که به طور خودکار بر روی وقایع ترافیکی نظارت داشته و می توانند پلاک هر نوع وسیله نقلیه ای را تشخیص دهند. تکنولوژی موجود در این دوربین ها همراه با نرم افزار مدیریت تصاویر یعنی iVMS-5200 می تواند در حل بسیاری از معضلات ترافیکی راهگشا باشد.

دوربین های پلاک خوان می توانند پلاک خودرو ها را حتی بین لاین های مختلف و در شرایط آب و هوایی یا نور نامساعد نیز تشخیص دهند. این دوربین ها اطلاعات به دست آمده را به مرکز مدیریت هوشمند دستگاه ضبط NVR یا نرم افزار iVMS-5200  ارسال می نمایند.

یک نکته جالب در مورد دوربین های مداربسته پلاک خوان این است که تمامی تصاویر ثبت شده توسط دوربین از وسایل نقلیه عبوری ضبط و ذخیره می گردند. این حتی شامل اطلاعات خودروهایی می شود که مظنون به تخلف نبوده اما برای بررسی های بیشتر اطلاعات آن ها مورد نیاز خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

یکی از دستگاه هایی که امروزه زندگی بسیاری از ما به آن وابستگی زیادی دارد مودم است پس تعمیر مودم نیز یکی از نیازهایی است که در زندگی بسیاری از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نیاز به تعمیرات مودم خواهیم داشت برای حفظ سلامت مودم بسیار مهم است که تعمیر مودم را به تعمیرکار ماهر و با تجربه بسپاریم تا بتوانیم اطمینان داشته باشیم پس از تعمیرات مودم می توانیم مجددا از آن استفاده کنیم. تعمیر مودم بر حسب نوع و برند می تواند متفاوت باشد پس باید بتوانیم بر حسب نوع و برند تعمیر مودم را به تعمیر کار مناسب واگذار کنیم.

خرابی مودم در زندگی روزمره ما می تواند باعث قطع شدن دسترسی ما به اینترنت شده و سختی های زیادی را برای ما ایجاد کند بنابراین مهم است که انواع خرابی ها مودم را بشناسیم و بتوانیم با طرح سوالات درست و اطلاع رسانی دقیق به تعمیرکار او را راهنمایی کنیم که بتواند در سریعترین زمان ممکن تعمیر مودم را انجام داده و به ما تحویل دهد. در بسیاری موارد خرابی مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم یا قطع و وصل شدن اینترنت می شود.

چراغ اینترنت مودم روشن نمیشه  با توجه به نوع برند مودمی که از آن استفاده می کنید می تواند به رنگ های مختلفی مانند آبی یا سبز در هنگام فعال بودن درآید. هنگامی که رنگ چراغ اینترنت سبز و روشن باشد، نشان دهنده وجود دیتا روی خط و اتصال به اینترنت است.

ممکن است عوامل مختلفی مانند قطعی کابل و سیم تلفن، نویز های روی خط ، خوردگی سرپیچ های پریز و غیره باعث قطع و وصل شدن اینترنت ، خاموش و روشن نشدن چراغ اینترنت مودم ADSL شوند. در غیر این صورت شما میتوانید با کارشناسان دیجی بان تماس بگیرید.

تعمیر کامپیوتر و تجهیزات وابسته به آن یکی از مفاهیم مهم در حوزه ی سخت افزار است. کامپیوتر ها بسیاری از نیاز های روزمره ی ما را پاسخ می دهند و به همین دلیل است که بروز اختلال و توقف در عملکرد آن ها برای ما بسیار مهم است؛ به طوری که در مواجهه با کوچکترین اختلال، به دنبال راهی برای تعمیر کامپیوتر و رفع مشکل آن می گردیم. ارتباط با مراکز خدمات کامپیوتر برای مشاوره با کارشناسان تعمیر کامپیوتر، برای رفع مشکل در زمان کوتاه و به کارگیری مجدد سیستم، راه حلی مناسب برای این موضوع است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر موبایل و یا لوازم جانبی آن به صورت تخصصی و آنلاین تقریبا در تمامی شهر های ایران امکان پذیر است ولی افراد بسیاری هنوز با عدم اعتماد خود به تعمیرات موبایل به صورت آنلایت ، مجبور می شوند وقت خود ا صرف رفت و آمد کنند . اما اگر شرکت یا تعمیرگاهی معتبر به آن ها معرفی شود لازم نیست به دردسر بیفتند . از کار افتادن دوربین آیفون یکی از مشکلاتی است که اکثر صاحبان موبایل با آن رو به رو هستند . البته تنها برند اپل نیست که این مشکل را دارد بلکه برند های دیگ نیز هستند که به آن ها اشاره می کنیم . کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود. یکی از راه های برطرف کردن این مشکل، بکاپ گیری از مدل قدیمی تر یعنی آیفون 5 می باشد؛ اما اگر با این کار هم مشکل دی اکتیو شدن دوربین برطرف نشد، بهتر است برای تعمیر آیفون 6 خود به مراکز سرویس آیفون مراجعه کنید.

خدمات تعمیرات گوشی نوکیا

  • خدمات مربوط به مشکلات سخت افزاری در تعمیرات گوشی نوکیا

رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش گوشی و تاچ (قابلیت لمسی) آن

رفع تمام مشکلات مربوط به قطعات سخت افزاری یا بلندگو

تست سلامت قطعات

امکان تعویض قطعات آسیب دیده و جایگزینی آن ها با قطعات سالم و اورجینال

و …

بک آپ گیری (فایل پشتیبانی) از فایل ها

نصب نرم افزار درخواستی کاربر یا رفع مشکلات و بدافزار ها

رفع کردن اختلالاتی که باعث کند شدن یا هنگ کردن دستگاه میشود

ریکاوری (برگرداندن) فایل های از دست رفته

 

 


:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بسته به این که کدام بخش از کامپیوتر شما به مشکل برخورده است، استراتژی تعمیرات کامپیوتر شما متفاوت خواهد بود. کامپیوتر شامل اجزاء و قطعات متعددی است که در صورت بروز مشکل در هر بخش آن، نیاز به انجام تعمیرات کامپیوتر و مراجعه به تعمیرگاه پیدا خواهید کرد. یکی از قطعات حساس و بسیار کاربردی کامپیوتر، کارت گرافیک آن است؛ که در صورتی که به طور جدی مشکلی برای این قطعه از کامپیوتر شما پیش بیاید، حتما باید به تعمیرات کامپیوتر خود بپردازید.

قبل از تعمیر کارت گرافیک، به بررسی فیزیکی کارت گرافیک بپردازید، جراکه گاهی چک کردن اتصالات در برطرف شدن مشکل به شما کمک می کند:

گاهی ممکن است به دلیل اتصال شل، تصور کنید که نیاز به تعمیر کارت گرافیک دارید. با چک کردن اتصال صحیح کارت گرافیک خود به کامپیوتر، می توانید از این مشکل اطمینان حاصل کنید.

شکاف کارت گرافیک مبادله : این مشکل ممکن است ناشی از شکاف کارت حافظه PCI باشد کارت گرافیک خارجی خود را در یک شکاف مختلف قرار دهید و مطمئن شوید که این مشکل را برطرف می کند.

مانیتور کامپیوتر را بررسی کنید : مشکلات ناشی از نمایش تصویر می تواند به جای کارت گرافیک مربوط به موضوع مانیتور باشد. با تعویض مانیتور احتمالا مشکل برطرف شود.

کارت گرافیک دیگری را تست کنید : اگر از کارت اختصاصی استفاده میکنید ، آن را با کارت دیگری با مشخصات مشابه این کارت جایگزین کنید اگر مشکل صفحه نمایش برطرف شود کارت گرافیک قدیمی شما نیاز به تعمیر کارت گرافیک یا تعویض دارد.

یکی از وسایل جانبی کامپیوترها که در صورتی که به مشکل بخورند، باید هرچه سریع تر برای رفع نیازهایمان، به تعمیر آن بپردازیم، پرینترها هستند. تعمیر پرینتر نیز مانند تعمیرات کامپیوتر و تعمیر کارت گرافیک که د بالا توضیح داده شد، نیازمند بررسی و عیب یابی تخصصی است و باید توسط متخصصان حاذق و مهندسان حرفه ای انجام پذیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()