نوشته شده توسط : radin

برای پرورش دادن خلاقیت در کودکان باید به همه ابعاد وجودی کودک توجه کافی نشان داد اعم از عاطفی، اجتماعی، شناختی، آموزشی و ...... خلاقیت با روابط احتماعی و خانوادگی کودک ارتباط تنگاتنگی دارد یکی از راه هایی که که بطور معمول برای افزایش خلاقیت کودک پیشنهاد می شود و ضمن اثربخش بودن ساده و کم هزینه هم هست ساخت کاردستی است از مزایای ساخت کاردستی برای کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-      تقویت روابط عاطفی بین کودک و والدین

2-      بها دادن به تخیلات و تصورات کودکان نسبت به خود و محیط اطراف

3-      تقویت و پرورش حواس 5 گانه کودک

4-      ایجاد هماهنگی بی حواس 5 گانه کودک در حین ساخت کاردستی

5-      تشویق کردن بچه ها برای داشتن فکر ها و اندیشه های تازه، جدید و خلاقانه

6-      ایجاد شرایطی که کودک بتواند اشتباه کردن، تجربه کردن و ریسک کردن را تمرین کند

7-      تمرین واقعیت بخشیدن به تفکرات و تصورات کودک

8-      تقویت حس کار گروهی در بچه ها

در حین ساخت کاردستی کودک می آموزد که از وسایلی مانند نخ، سوزن، چسب، قیچی و حتی وسایلی که ارزی ندارند و قرار است دور ریخته شوند مانند بطری های آب، کارتن وسایل خانه، کاغذهای باطله استفاده کرده و از آن ها چیزهایی را بسازد که می تواند او و حتی دوستانش را سرگرم نموده واوقات فراغت آنها را غنی سازد. کودکان با ساخت کاردستی هایی که دارای طراحی بصری به نسبت پیچیده تری هستند یا می گیرند که خوب نگاه کنند و بتوانند آنچه می بینند را تصور کرده و سپس بسازند این کار از چند حس بچه کمک می گیرد و باعث می شود که همزمان حس بینایی و لامسه کودک تقویت شود کودک در فرآیند ساخت کاردستی یاد می گیرد که بین دست، چشم و مغز خود هماهنگی ایجاد کند و این موضوع باعث می شود که قدرت ایجاد هماهنگی توسط مغز کودک بین اجزا مختلف بدن او برای انجام یک کار واحد افزایش یابد و این این مهارت باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک می شود. از طرف دیگر بهتر است فرآیند ساخت کاردستی بصورت تیمی انجام شود یعنی کودک به همراه هم سن و سالان خود به ساخت کاردستی بپردازد و بهتر است به کمک یک بزرگتر تقسیم کار بین بچه ها انجام شده و بچه ها بیاموزند که هر یک باید قسمتی از کاردستی را آماده کرده و در نهایت از کنار هم قرار دادن آنها کاردستی نهایی ایجاد شود این موضوع باعث می شود کودک کار تیمی را تمرین نموده و متوجه شود که با کمک دیگران می تواند به دستاورد های بزرگتر و بهتری برسد. ساخت کاردستی فرآیندی هدف دار است پس کودک تمرین می کند که همه فکر و جسم خود را برای رسیدن به یک هدف متمرکز کند و این موضوع باعث می شود کودک قدرت تمرکز کردن برای رسیدن به یم هدف را تمرین نماید.

ساخت کاردستی باعث می شود روبط اجتماعی کودک به 2 طریق افزایش پیدا کند

1-      در طول انجام کار که باید برای رفع مشکلاتش با دیگران ارتباط برقرار کند

2-      بعد از ساخت کاردستی که کودک باید نتیجه کار خود را به دیگران ارائه نموده و از آنها بازخور دریافت کند

با توجه به همه مواردی که در مورد مزایا کاردستی گفته شد باید توجه شود که ساخت کاردستی نباید به تنهایی انجام شود زیاد کارکردن با وسایلی مانند قیچی، سوزن و چسب می تواند برای بچه ها خطرناک هم باشد پس ضروری است در هنگام ساخت کاردستی حتما یک بزرگتر و چه بهتر که یکی از والدین در کنار کودکان باشد. برای مشاهده انواع کاردستی و قصه های کودکانه روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساختن کاردستی به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده و آموزشی در مهد کودک ها و مدارس یا خانه بسیار برای کودکان مفید است کاردستی کمک می کند که بچه ها با مفاهیم اعداد، رنگ ها و شکل ها بهتر آشنا شوند همچنین کاردستی برای افزایش قدرت خلاقیت و یادگیری کودکان مفید بوده و کمک می کند که کودکان حواس 5 گانه خود را بهتر با هم هماهنگ کنند. البته مهم است که نوع کاردستی را بر حسب سن کودک انتخا کنید برای کودکان سنین پایین تر کاردستی راحت و برای سنین بالاتر کاردستی های پیچیده تر مناسب است زمانی که بری کودکان سنین پایین تر کاردستی راحت انتخاب می کنید کودک بهتر می تواند از پس ساختن کاردستی برآمده و احساس موفقیت می کند و تشویق می شود که این کار را ادامه دهد اما اگر کاردستی پیچیده باشد برای کودک سخت به نظر می آید شاید انگییهز کودک برای ادامه ساختن کاردستی را کاهش دهد

انواع کاردستی:

کاردستی را می توان به چند دسته کلی تقسیم بند کرد

1-      کاردستی مهارتی: کاردستی هایی که باعث می شود مهارت کودک در استفاده از وسایل مختلف بالا برود مثلا کودک باید در سخت کاردستی از کاغذ، مقوا، چسب، بند، دکمه و وسایلی از این دست استفاده نماید

2-      کاردستی راحت و ساده: کاردستی هایی که برای کودکان سنین پایین تر مناسب است و کودک می تواند به راحتی آنها را بسازد مثلا نقاشی یک حیوان روی کاغذ که بعد از رنگ آمیزی دوربری شده و شکل حیوان واقعی درآمده است.

3-      کاردستی خلاقانه یا پیچیده: به کاردستی هایی گفته می شود که از ابتدا ایده و شکل آن مشخص نیست و باید در مراحل ساخت به آن شکل داد در این کاردستی ها که معمولا باعث افزایش خلاقیت کودکان می شوند ای ابتدا مشخص نیست که نتیجه کاردستی چیست و باید در مراحل ساخت ایده آن را کامل کرد درا ین کاردستی ها معمولا از وسایل دورریختنی و بالاستفاده برای ساختن کاردستی استفاده می شود.

ساختن کاردستی برای کودکان فواید زیادی دارد از جمله:

-          کمک به رشد جسمانی کودک

کاردستی کمک می کند کودک راحت بتواند مهارت های حرکتی و جسمی خود را افزایش دهد و بتواند از حس های 5 گانه خود با هماهنگی بیشتری استفاده نماید

-          تقویت تفکر و حافظه

برای ساختن یک کاردستی خوب کودک باید بتواند خوب ببیند، خوب تصور کند و خوب پیاده سازی کند همه این موارد احتیاج دارد که کودک بتواند خوب فکر کند و از حافظه خود استفاده نماید

-          تقویت خلاقیت

در خیلی موارد کودک بدون اینکه مابه ازا بیرونی باری کاردستی خود داشته باشد شروع به ساخت کاردستی می کند و تماما بر اساس تصورات و تخیلات خود جسم یا موجودی را خلق می نماید در این حالت کودک کاملا به قوای خلاق خود متکی است و بر اساس آن اقدام به ساخت کاردستی می کند

-          تقویت مهارت های اجتماعی کودک

یکی دیگر از فواید کاردستی افزایش مهارت های اجتماعی کودک است کودکان می توانند در مراحل ساخت کاردستی با یکدیگر مشارکت کنند و بصورت گروهی به ساخت کاردستی بپردازند و هر قسمت از کاردستی را یکی از اعضا تیم به عهده بگیرد و در انتها با کنار هم قرار دادن اجزا کل کاردستی را کامل کنند در این حالت کودک می اموزد که برای رسیدن به یک هدف می تواند از کمک دیگران استفاده نموده و با هم افزایی نتایج بهتری کسب کند. برای ورود به سایت وولک روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با توجه به بالا رفتن روز به روز قیمت لپ تاپ ها، تعمیرات لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. مراکز تعمیر هرروز سعی می کنند تا با بالا بردن توانایی های خود بتوانند مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری بیشتری را پوشش دهند و آن ها را رفع کنند تا کاربران بتواند دستگاه های خود را تعمیر کنند و مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته که با توجه ظرافت و حساسیت به کار رفته در ساخت لپ تاپ ها، تعمیرات آن ها نیز نیازمند دقت و حساسیت بسیار بالا است تا خسارت بیشتری به دستگاه وارد نشود.

بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ بهتر است در ابتدا یک مرکز تعمیر لپ تاپ حرفه ای و مطمئن را بشناسید تا در صورت نیاز در اسرع وقت به آن مراجعه کنید و مشکلات مربوط به سخت افزار یا نرم افزار لپ تاپ خود را رفع کنید. مادربرد یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس و مهم هر دستگاهی است. در صورتی که احساس کردید هرگونه مشکلی برای مادربرد دستگاهتان به وجود آمده و نیاز به تعمیر مادربرد خود دارید حتما سریعا به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید زیرا با گذر زمان و غفلت از تعمیر، مشکلات بیشتری برای لپ تاپ یا هر دستگاه دیگری به وجود خواهد آمد.

همانطور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارند بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن باید خدمات مربوط به تعمیر محصولات اپل را مانند تعمیر تخصصی مک بوک ها را با طور کاملا جداگانه و تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد. بهتر است تعمیرات لپ تاپ خود را جدی بگیرید زیرا همان طور که به آن اشاره کردیم با غفلت از تعمیر و رفع هر مشکلی، با گذر زمان مشکلات بیشتری برای لپ تاپ شما به وجود خواهد آمد.



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر گوشی ، سرویسی که همه ما به آن نیاز داریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهتريت كيفيت تعمیر گوشی خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است . یکی از برندهای معتبر گوشی ، هواوی است . تعمیر گوشی هواوی نیاز به کارشناس و متخصص در این زمینه دارد که به طور کامل با تمام جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوآوی آشنا باشد. گوشی های هواوی از نظرs نرم افزاری از سیستم عامل اندرويد حمایت میکنند و از نظر سخت افزاری نیز جزئيات خاص خود را دارند. امروزه بسیاری از فعالیت ها و ارتباطات ما وابسته به گوشی های همراه و تکنولوژی است، همین امر باعث استفاده بیشتر ما از ابزار هایی نظیر گوشی همراه شده است. استفاده زیاد احتمال به وجود آمدن اختلال و خرابی را نیز در دستگاه افزایش میدهد. یکی از مشکلات پیش آمده در گوشی های هواوی ، خاموش شدن ناگهانی است . اما دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی چیست؟ این اختلال در اکثر گوشی های همراه مشترک است. در صورت خالی شدن ناگهانی باتری اغلب مشکل سخت افزاری و از هارد یا باتری است. در صورت منفی بودن تست سلامت از هارد و باتری توسط کارشناس باید آن ها را تعویض کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی سگ، سرگرمی جذاب و دوست داشتنی برای بچه ها

کودکان معمولا راحت و سریع با حیوانات ارتباط عاطفی برقرار می کنند و با آنها دوست می شوند به ویژه در خانه هایی که حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه نگهداری می کنند همانگونه که خود حیوانات می تواند برای کودکان جذاب باشد درست کردن کاردستی حیوانات مانند کاردستی سگ هم می تواند برای کودکان دوست داشتنی باشد. ساختن کاردستی برای کودکان دو جنبه آموزش و سرگرمی را همزمان به همرا می آورد. در ساختن کاردستی هماهنگی بین ذهن، دست و چشم کودک افزایش پیدا می کند کاردستی باعث می شود که کودکان کار تیمی را بهتر درک کنند چون در مراحل ساخت کاردستی باید حداقل با یک یا دو نفر دیگر همکاری و مشارکت داشته باشند علاوه بر این کاردستی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شود زیرا کودک یاد می گیرد که در ذهن خود چیزی را تصور کند و بعد با استفاده از کاغذ، چسب، قیچی و اقلامی از این دست آن را بسازد و آنچه در ذهن خود داشت را به واقعیت تبدیل کند.

یکی از کاردستی های جذاب برای کودکان، کاردستی حیوانات است کودک شما هم می تواند با حیواناتی مانند سگ، گربه و بقیه حیوانات خانگی یا حتی حیوانات غیرخانگی ارتباط خوبی داشته باشد پس یکی از کارهای سرگرم کننده و جذاب بای او می تواند ساختن کاردستی حیوانات مثلا کاردستی سگ باشد. شما می توانید با استفاده ویدئو ساخت کاردستی سگ را ببینید سپس با استفاده از وسایلی که در ویدئو به آن اشاره شده برای کودک خود یک کاردستی سگ بسازید البته اگر بتوانید مراحل ساخت کاردستی را با یک قصه نیز همراه کنید حتما جذابیت بیشتری برای کودک خواهد داشت بهتر است از ابتدا برای کاردستی خود اسم هم انتخاب کنید و در مراحل ساخت کاردستی آن را با اسم صدا کنید که کودک بهتر با کاردستی خود ارتباط برقرار کند.

می توانید از قصه های سایت وولک که درمورد حیوانات هستند استفاده کنید و مراحل ساخت کاردستی را با قصه همراه کنید

قصه صوتی بوژی، سگ با وفا

داستان کودکانه سگ با وفا

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده سایر قصه ها و کاردستی ها به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

یکی از دستگاه هایی که امروزه زندگی بسیاری از ما به آن وابستگی زیادی دارد مودم است پس تعمیر مودم نیز یکی از نیازهایی است که در زندگی بسیاری از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نیاز به تعمیرات مودم خواهیم داشت برای حفظ سلامت مودم بسیار مهم است که تعمیر مودم را به تعمیرکار ماهر و با تجربه بسپاریم تا بتوانیم اطمینان داشته باشیم پس از تعمیرات مودم می توانیم مجددا از آن استفاده کنیم. تعمیر مودم بر حسب نوع و برند می تواند متفاوت باشد پس باید بتوانیم بر حسب نوع و برند تعمیر مودم را به تعمیر کار مناسب واگذار کنیم.

خرابی مودم در زندگی روزمره ما می تواند باعث قطع شدن دسترسی ما به اینترنت شده و سختی های زیادی را برای ما ایجاد کند بنابراین مهم است که انواع خرابی ها مودم را بشناسیم و بتوانیم با طرح سوالات درست و اطلاع رسانی دقیق به تعمیرکار او را راهنمایی کنیم که بتواند در سریعترین زمان ممکن تعمیر مودم را انجام داده و به ما تحویل دهد. در بسیاری موارد خرابی مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم یا قطع و وصل شدن اینترنت می شود.

یکی از وسایل پر کاربرد دیگر در زندگی های امروزی کامپیوتر است که مانند مودم ها زمانی که کامپیوترهایمان نیز به مشکل بخورند، باید به تعمیر آن ها بپردازیم. به دلیل حساسیت و اهمیت بالای این وسایل، بهتر است تعمیرات کامپیوتر خود را به دست متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای این حوزه بپردازید.

هر بخش از کامپیوتر که آسیب ببیند، نیازمند تعمیر خواهد بود. می دانیم که کامپیوتر دارای اجزاء مختلفی است که تعمیر هر بخش آن، اعم از نرم افزاری و سخت افزاری تخصص های ویژه خود را می طلبد. پاور کامپیوتر، به عنوان یکی از قطعات سخت افزاری کامپیوتر، یکی از آن قطعاتی است که در صورتی که با مشکلی مواجه شود، سریعا باید به فکر تعمیر آن افتاد. تعمیر پاور کامپیوتر ابتدا با عیب یابی آن آغاز می شود و سپس بعذ از آن تعمیرکار تصمیم می گیرد که تعمیر پاور کامپیوتر موثر خواهد بود یا این که برای عملکرد بهتر کامپیوتر باید پاور آن باید تعویض شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

تعمیر اپل واچ ممکن است مربوط به بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در ابتدا ساعت هوشمند شما توسط کارشناسان ماهر در این زمینه عیب یابی می شود سپس بهترین و به صرفه ترین راه تعمیر اپل واچ برای شما انتخاب می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری دیجی بان به شما این اطمینان را می دهد که از محصولات 100% اورجینال در تعمیرات تخصصی اپل واچ شما استفاده می کند.

هم چنین شما عزیزان می توانید برای انجام تعمیر تخصصی مودم، کامپیوتر، لپ تاپ یا هر وسیله دیگری که فکرش را می کنید، به دیجی بان مراجعه کنید. مودم ها یکی از پرکاربردترین وسایل این روزهای زندگی همه ما هستند به طوری که اختلال در آن ها باعث ایجاد توقف در بسیاری از کارهای روزمره ما می شود؛ چراکه ما برای انجام اکثر کارهای روزمره خود به اتصال اینترنت و مودم ها نیاز داریم. پس تعمیر تخصصی مودم است که باعث می شود ما دوباره به حسات مجازی خود بازگردیم و بتوانیم برای دوستان خود پیام ارسال کنیم و به راحتی با آن ها در ارتباط باشیم.

اگر اکثر اوقات کامپیوتر شما شروع به ایجاد مشکلات می کند ، برخی از علائم هشدار دهنده اولیه در آن وجود دارد که نشان می دهد که مادربرد شما دچار مشکل شده است. در اینجا برخی از مواردی که علائم تعمیر مادربرد در کامپیوتر شما را نشان می دهد را ذکر می کنیم:

مادربرد لوازم جانبی را تشخیص و نشان نمی دهد.

لوازم جانبی برای چند ثانیه یا بیشتر متوقف می شوند.

بوت شدن آهسته می تواند نشان دهنده تعمیرات مادربرد شما باشد ، اگرچه این مشکل می تواند از اجزای دیگر نیز باشد.

کامپیوتر فلش مموری ها را تشخیص نمی دهد یا مانیتور خطوط عجیب و غریب را نمایش می دهد .

مادربرد POST را انجام نمی دهد.

علائم و بوی سوختگی در هر قسمتی از مادربرد وجود دارد.

خازن های نشت یا جمع شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید. برای خرید میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و برای خرید مشاوره بگیرید.

برق اضطراری ups، به معنی منبع تغذیه بدون وقفه UPS می باشد. با در نظر داشتن به اینکه روش ھای نسبتاً کم ھزینه خیلی را برای تامین سطوحی از حفاظت در برابر مشائل برق شھری برای تجھیزات می توانید به کار گیرید، ھیچ یک از آن ھا نخواهد توانست به درستی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه UPS سیستم شما را در برابر مشکلات برق شھر حفاظت نمایند. هنگامی که UPS ھا به عنوان یک سیستم گران ارزیابی می شوند ولی در حال حاضر با توجه به گران بودن وسایل از نظر اطلاعات و داده ھا یا سخت افزاری ھزینه ایجاد و تامین یک دستگاه UPS به طور کامل ارزان و مقرون به صرفه است.

پیش از داخل شدن به جزئیات این سیستم، بد نیست که سریع به ساختار آن نگاهی کنیم. سیستم UPS از وسیله های الکتریکی حساس در مقابل نوسانات برق محافظت نموده و از تعمیرات و عقب افتادگی ھزینه زیاد ممانعت می کند. باتری UPS برای محافظت از دستگاه ھای الکتریکی حساس، ثبات جریان و برق تقویتی فراھم کرده و باتری یو پی اس APC به آنلاین ماندن نرم افزار های حساس کمک می کند..

برای نصب دوربین مدار بسته باید بهترین مکان را انتخاب کرد که به تمام نقاط مهم خانه دید داشته باشد و تمام زوایا را برای این کار در نظر بگیرید. مهم است که محل نصب دوربین مدار بسته زاویه دید کاملی بر بیشتر نقاط مکان مورد نظر شما را داشته باشد. برای نصب دوربین مدار بسته شما میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و با کارشناسان تماس بگیرید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. با بررسی لیست مهد کودک تبریز مناسب ترین مهدکودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کامپیوترها جزیی جدا نشدنی از زندگی تک تک ما هستند، از دریچه کامپیوتر است که بسیاری از فعالیت های زندگی و کاری خود را انجام می دهیم پس در صورت خرابی تعمیر کامپیوتر هم از خدماتی است که همه ما به آن نیاز خواهیم داشت. کامپیوتر در حالت کلی به دو قسمت اجزا سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند اجزا سخت افزاری مواردی مانند رم، هارد، مادربرد کارت گرافیک و …. را شامل می شود اجزا نرم افزاری هم سیستم عامل و نرم افزارهایی که روی کامپیوتر نصب هستند را شامل می شود و در صورت خرابی هر کدام از این اجزا به تعمیر کامپیوتر نیاز خواهیم داشت.

بسیاری از کارت های گرافیکی دارای یک فن سینک گرمایی هستند که به آنها وصل می شود و گرما را از پردازنده کارت گرافیک دور می کند . قبل از اینکه به دنبال تعمیر کارت گرافیک یاجایگزینی آن باشید ، باید نوع پنکه سینک را که از کارت گرافیک محافظت می کند را بررسی نمایید. کامپیوتر را باز کنید و با دقت مشخص کنید که فن کامپیوترتان جدا میشود. اکثر کارت گرافیک ها ممکن است در اثر گرما منفعل و به کلیپ ها وصل شوند یا به داخل پست ها پیچ بخورند یا به یک محفظه با پیچهای کوچک که فن را در جای خود نگه می دارد  پیچیده شده باشند. هنگام بررسی فن باید نحوه اتصال فن را به کارت گرافیک نیز مشخص کنید. بسیاری از کارت گرافیک ها از یک کانکتور دو یا سه پین ​​برق شبیه به کابل فن کیس استفاده می کنند که به خود کارت گرافیک متصل می شود که باید از فن جداسازی شود  اگر فکر می کنید فن قابل جدا سازی است ، ترفند واقعی تعویض مناسب فن را پیدا کنید.. می توانید برای تعمیر کارت گرافیک از متخصصان دیجی بان کمک بگیرید.

 دیجی بان از سال 89 یعنی حدود ده سال است کار و زندگی ما رفع کردن مشکلات شماست. امیدواریم هیچ وقت برای شما مشکلی پیش نیاد ولی اگراومد ما هستیم. با ما تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()