نوشته شده توسط : radin

 

فواید کاردستی برای کودکان:

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

پدر و مادر کودک می توانند با استفاده از تعدادی طرح نقاشی مدادرنگی و طرح برای نقاشی کودکانه سادهکه در اینترنت موجود است و ایده های ساده اما جذاب برای نقاشی، کودک خود را به کشیدن نقاشی زیبا بیشتر تشویق کنند تا فرزندشان از مزیت های نقاشی کشیدن زودتر و بیشتر برخوردار شود. بنابراین یکی از راه کار هایی که والدین می توانند با استفاده از آن کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند، سرگرمی کشیدن نقاشی است..

ویژگی های ظاهری سایت کودک:

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید. در این خصوص میتوانید به سایت وولک به نشانی سری  بزنید https://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان و زیبا القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .

در ادامه چند مورد از فواید درست کردن کاردستی برای کودکان را از نگاه سایت وولک که متخصص در حوزه کودکان است میخوانید.

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و درست کردن کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه نشان می دهند و همین امر باعث شده تا این علاقه را در باقی سرگرمی های کودکان نیز دخیل کنند. به عنوان مثال کودکان از سن بسیار کم علاقه به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به صفحه دارند. ترکیب علاقه ی کشیدن نقاشی و علاقه به حیوانات می تواند سرگرمی های بسیار جذابی برای کودکان باشد. بنابراین طرح نقاشی سنجاب می تواند یک طرح جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما باشد.

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی سنجاب یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی سنجاب خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

علاقه ی زیاد کودکان به کشیدن نقاشی باعث شده است تا بسیاری از آموزش های کودکان نیز به طور غیر مستقیم به وسیله ی کشیدن نقاشی انجام شود. اگر این سرگرمی جذاب با دیگر علاقمندی ها و سلایق کودکان ترکیب شود بی شک سرگرمی ای بسیار جذاب تر برای کودکان خواهد بود. به عنوان مثال کودکان به حیوانات نیز علاقه دارند بنابراین طرح های نقاشی حیوانات مانند نقاشی شتر می تواند برای کودک شما جذاب باشد. در بسیاری از مهد کودک ها به عنوان مثال برای معرفی حیوان شتر به کودکان ممکن است از طرح نقاشی شتر استفاده کنند. حتی اگر قصد آشنا کردن کودک خود با انواع رنگ ها مانند رنگ زرد یا قهوه ای را دارید نیز می توانید با کشیدن نقاشی شتر به همراه کودک خود این نکات را با روش غیر مستقیم به او بیاموزید.

 

خوشبختانه سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید به آنها مراجعه کنید و با خیال راحت کودک خوردا در انجا سرگرم کنید که جایگزین بسیار خوبی برای ایستاگرام و سایر محیط های مجازی نا مناسب برای کودک هستند به عنوان مثال سایت به آدرس https://www.voolak.com/ به علت فعالیت مدام و تخصصی میتوان یک دوست همیشگی برای کودک باشد چرا که محتوای آن همیشه به روز میشود و راکد نیست.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستیاست . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .

تقویت قدرت تمرکز در کشیدن نقاشی کودکانه جدید
کشیدن نقاشیقدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد. نقاشی کشیدن از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی زیبا باعث می شود تا قدرت تمرکز و دقت به جزئیات و موارد کوچک در فرزند شما تقویت شود.
عکس نقاشی کودکانه؛ بهترین سرگرمی آموزنده
با گذر زمان، زمانی که کودک شما بیشتر و بیشتر به نقاشی کردن علاقمند شد، می توانید نکات آموزنده را در این سرگرمی بگنجانید و از سنین کم کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنید. به عنوان مثال کودکان می توانند از سن بسیار کم به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه از روی تعدادی طرح ساده برای نقاشی با رنگ ها و اشکال متفاوت آشنا شوند. برای خواندن فواید بیشر نقاشی میتوانید به آدرس https://www.voolak.com/ سری بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح  نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید فیلم درست کردن کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .سایت وولک برای ایده یک پیشنهاد عالی است.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

همچنین ترسیم نقاشی خانه یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری تاثیر بسیاری مثبت و زیادی بر روی رشد شخصیتی بهتر کودک دارد. به عنوان مثال به اتمام رساندن نقاشی خانه یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری باعث می شود تا یکی از ویژگی های شخصیتی بسیار مهم کودک یعنی اعتماد به نفس افزایش پیدا کند. همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از شروط اصلی سلامت روان افراد است. بنابراین والدین با مشغول کردن فرزندانشان به کشیدن نقاشی خانه یا هر نقاشی دیگری می توانند از کافی بودن اعتماد به نفس کودکان مطمئن شوند. همچنین کشیدن نقاشی خانه باعث می شود تا در مسیر ترسیم، کودک با انواع الگو ها، طرح ها و اشکال جدید آشنا شود. همچنین قدرت تصمیم گیری او قوی تر می شود چرا که باید این الگو ها و طرح ها را انتخاب و بایکدیگر ترکیب کند تا در نهایت به طرح نهایی نقاشی خانه برسد.

حال ترکیب علاقه به حیوانات و نقاشی کشیدن می توانند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید با آموزش طرح نقاشی فیل کودکان خود را از این لذت و هیجان بهره مند کنید. نقاشی فیل به علت فیزیک خاص فیل، برای بچه ها هیجان انگیز است. خرطوم بلند فیل هنگام نقاشی فیل و جالب بودن آن برای کودک یک راه آشنا کردن کودک با ویژگی های خاص حیوانات حیات وحش است. اگر کودک شما به کشیدن نقاشی فیل علاقه مند است از این فرصت برای بالا بردن دانسته های او از ویژگی های فیل ها استفاده کنید. هنگام نقاشی فیل میتوانید به عنوان مثال به کاربرد خرطوم فیل ها اشاره کنید یا درباره پستاندار و گیاه خوار بودن فیل ها حرف بزنید. از نکات جذاب دیگر هنگام نقاشی فیل جثه بزرگ فیل است که میتوانید با نقاشی فیل کنار یک موش آنرا نشان دهید. همچنین اگر علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن تقویت شود آن ها از فواید نقاشی کشیدن بیشتر بهره مند می شوند. یکی از راه های تشویق کودکان و افزایش تمایل آن ها برای نقاشی کشیدن انتخاب یک طرح مطابق سلایق و علایق آن ها است. برای این که انتخاب راحتتری داشته باشید، می توانید از نقاشی های وبسایت وولک استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بهتر است علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن را حفظ کنید تا آن ها را حتی برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی دور کنید، زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی نسبت به سایر سرگرمی ها علاقه ی بیشتری دارند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرح هیجان انگیزی و جذابی از نقاشی را برای فرزندتان انتخاب کنید. برای انتخاب یک طرح جذاب برای کودک باید علایق و سلایق کودک خود را بشناسید. کودکانی که روحیه و هوش هیجانی بیشتری دارند از طرح نقاشی قطار استقبال خواهند کرد. شما می توانید با آموزش نقاشی قطار کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی قطار می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی قطار را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی قطار باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود. در سایت وولک میتوانید نقاشی های زیادی ببینید و لذت ببرید.

کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی کیتی را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی کیتی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی کیتی برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی نیز از نقاشی نقشه ایران برای آشنا کردن کودکان با کشور عزیزمان استفاده می کنند. همچنین نقاشی نقشه ایران یا هر طرح دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی نقشه ایران است باید با طرح ها، الگو ها، شکل ها و… متفاوتی آشنا شود و آن ها را به کار بگیرد تا بتواند به طرح نهایی نقاشی نقشه ایران خود برسد. این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. همچنین کودک باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی نقشه ایران را در ذهن خود تصور کند تا بتواند آن را ترسیم کند. این کار نیز باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و بهتر است بدانید یکی از نشانه های کودکان باهوش قدرت خیال پردازی قوی آن ها است.

بنابراین برای این که بتوانید حتی ساعاتی فرزندان خود را از بازی های کامپیوتری و دیجیتال دور کنید می توانید از سرگرمی نقاشی استفاده کنید. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ خوشبختانه نمونه های خوبی وجود دارد. یکی از روش های ساده برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب یک طرح مناسب نقاشی کودکانه که با روحیات و علاقمندی های کودک همخوانی داشته باشد، است. به عنوان مثال نقاشی کوسه می تواند برای کودکانی که ب حیوانات علاقه دارند و روحیه ای ماجراجویانه دارند بسیار مناسب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی کوسه است، شعر ها و قصه هایی راجب این حیوان برای کودکان خود بخوانند و از این طریق اطلاعات بیش تری را راجب کوسه ها به فرزندان خود منتقل کنند. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم مانند نقاشی کوسه که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. همچنین نقاشی کوسه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در مسیر رشد شخصیتی کودکان بسیار تاثیر گذار است.

چرا که باعث تقویت ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودکان می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می گیرد. بنابراین پدر و مادر ها باید با روش هایی به تقویت و افزایش و خلق ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک خود بپردازند تا فرزندانی با شخصیت بهتر پرورش دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی درخت ، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند . درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند . شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند . از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد . اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود . در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت . با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید . با آموزش نقاشی درخت فرزندتان را از محیط مجازی دور نگه دارید و آن ها را با محیط هایی مانند طبیعت و زیبایی های آن آشنا کنید .در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ میتوانید صدها ویدیو آموزش نقاشی ساده و زیبا ببنید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان آموزش نقاشی کودکانه های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .در سایت وولک ایده های زیادی برای ساخت یک کاردستی ارزان و ساده وجود دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()