نوشته شده توسط : radin

 

شما می توانید با طرح نقاشی باب اسفنجی تمایل و اشتیاق کودک خود را به کشیدن نقاشی افزایش دهید. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای رشد ذهنی، عاطفی و جسمی کودکان دارد. چرا که کودکان هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی باب اسفنجی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کنند بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در آن ها تقویت می شود که مهم ترین آن ها تقویت اعتماد به نفس است.

از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و یکی از مهم ترین خصلت ها و ویژگی های شخصیتی اعتماد به نفس است، پدر و مادر ها باید از سن بسیار کم فرزندانشان، به تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها توجه ویژه کنند؛ زیرا در غیر این صورت اگر کودک به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشد ممکن است در بزرگسالی دچار اختلالات و مشکلات متفاوتی شود. بنابراین برای داشتن فردی با سلامت روانی کامل باید شکلگیری شخصیت او در کودکی به درستی انجام شود .

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی پاییز یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی پاییز باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی پاییز خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود. برای دیدن نمونه های دیگر نقاشی آسان به صورت ویدیویی و عکس مرحله به مرحله به آدرس سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.  



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیترپن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

کشیدن نقاشی پیترپن به شکل ساده ای در وولک آموزش داده شده و تماشای ویدئوی نقاشی پیتر پن هم در وولک رایگان است. کشیدن نقاشی شخصیت کارتونی پیتر پن برای کودکان بسیار ساده و زیبا خواهد بود. برای شکیدن نقاشی پیتر پن نیاز به هیچ دانش هنری خاصی ندارند و به سادگی می توانند با قلم یا ماژیک نقاشی پیتر پن را بکشند. کشیدن نقاشی پیتر پن برای کودکان که در وولک ان را تماشا می کنند، بسیار ساده خواهد بود. همچنین تصاویر نقاشی پیتر پن به صورت مرحله ای نیز وجود دارد تا راحت تر نقاشی پیتر پن کشیده شود.

برای کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باید ماژیک و مداد رنگی در اختیار کودک قرار دهید. نقاشی مرد عنکبوتی بسیار ساده است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد و به تنهایی می تواند نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد. با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی که یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی است کودک احساس خوبی پیدا می کند. زمانی که نقاشی مرد عنکبوتی را به دوستان یا نزدیکان خود نشان می دهد احساس اعتماد به نفس به او دست می دهد و از این بابت که کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی برای کودکان سخت است ولی او توانسته آن ها را بکشد اعتماد به نفس او افزایش پیدا می کند. زمانی که توانست نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد و به پایان برساند می تواند نقاشی های ظریف تر و حرفه ای تر را ادامه دهد. شاید استعداد کودک شما در وولک و در حال کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باشد مشخص شود و با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی متوجه استعداد هنری خود شود و کشیدن نقاشی های جذاب را ادامه دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای عوطف و جسم کودک شما دارد. زمانی که کودک شما از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ می کند درواقع درحال تقویت عضلات دست خود است. بنابراین شما می توانید از راه غیرمستقیم و با بازی و سرگرمی مانند کشیدن نقاشی اردک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری عضلات فرزند خود را تقویت کنید. همچنین از فواید عاطفی می توان به روشی جدید برای بروز احساسات اشاره کرد.

کودکان به خصوص زمانی که سن کمی دارند دایره لغات محدودی دارند و ممکن است به همین دلیل قادر به بیان کامل و دقیق احساسات خود نباشند، کشیدن نقاشی اردک یا طرح های دیگر یکی از راه و روش های بیان احساسات در کودکان است. درمانگر ها و روانشناسان کودک اگر تشخیص دهند که کودکی قادر به بیان کامل احساسات خود نیست از نقاشی درمانی استفاده می کنند.

به این دلیل که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کویدن آن به کاغذ علاقه دارد و اگر شما طرح جذاب، دوست داشتنی و در عین حال هیجان انگیزی را برای کودکتان انتخاب کنید که او را مشتاق به ترسیم آن طرح کند، می توانید علاقه ی غریزی فرزند خود را افزایش دهید. طرح نقاشی آتش می تواند طرحی هیجان انگیز برای بچه ها باشد. بنابراین از آموزش نقاشی آتش به کودکان خود غافل نشوید. همچنین می توانید در مسیر افزایش اطلاعات عمومی فرزند خود، زمانی که او درحال کشیدن نقاشی آتش است شما شروع به گفت و گو و انتقال اطلاعاتی در زمینه ی آتش کنید.

می توانید قصه های مربوط به بازی با آتش را برای فرزند خود روایت کنید و او را از این طریق از این بازی های خطرناک منع کنید. همچنین کشیدن نقاشی آتش یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه می تواند فواید بسیار زیادی از نظر روحی و عاطفی برای فرزندان شما داشته باشد. از جمله این فواید می توان به افزایش اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. وقتی که فرزند شما نقاشی آتش را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی یا حتی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزاش اعتماد به نفس در کودک می شود و همان طور که می دانید پرورش و تقویت اعتماد به نفس در مسیر شکل گیری شخصیت کودکان، امری بسیار ضروری است. نمونه های دیگر نقاشی را میتوانید در سایت وولک ببنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی ماشین می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی ماشین یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی ماشین را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی ماشین یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد

نقاشی خرگوش یکی از طرح های بسیار جذاب نقاشی برای کودکان شما خواهد بود. کودکان از سن بسیار کمک به حیوانات علاقه دارند بنابراین طرح نقاشی خرگوش یکی از طرح های نقاشی موردعلاقه و جذاب برای فرزند شما خواهد بود. والدین همواره سعی می کنند تا علاقه فرزندشان به کشیدن نقاشی را بیشتر و بیشتر کنند زیرا کودکان امروزه اغلب به وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و در واقع اینترنت جذب می شوند و کنسول های بازی، موبایل ها، لپ تاپ ها و کامپیوتر از علایق کودکان امروزی است که اکثر وقت روزانه ی خود را با این وسایل می گذرانند اما کشیدن نقاشی خرگوش یا هر طرح نقاشی دیگری فرزند شما را از این وسایل الکترونیکی و فضای مجازی حتی برای چند ساعت دور خواهد کرد. میتوانید این نقاشی را در ویسایت وولک ببنید.کودکان امروزی به نسل شبکه معروف هستند بنابراین یکی از دغدغه های امروزی روانشناسان کودک و والدین این است که کودکان را از این فضا ها دورتر کنند..



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی فلامینگو کاملا مناسب کودکان است و به راحتی کشیده می شود. می توانید ویدئوی نقاشی فلامینگو که به صورت ساده در آن آموزش داده می شود را به کودک نشان دهید یا خودتان ابتدا آن را تمرین کنید و سپس به کودک آموزش دهید تا برای کشیدن آن شما را الگو قرار دهد. برای اینکه کودک بتواند آن ذرا به راحتی بکشد شما می توانید وسایل مورد نیاز که مداد رنگی و ماژیک است در اختیار کودک قرار دهید. ویدئوی نقاشی فلامینگو در وولک به صورت رایگان قابل دریافت است. برای مشاهده ویدئوی نقاشی وولک در همین صفحه بمانید و در قسمت بالا ویدئوی نقاشی فلامینگو را تماشا کنید درصورتی که فرصت دارید نقاشی های دیگر را هم ببینید می توانید به قسمت نقاشی‌کودکانه در سایت وولک مراجعه فرمایید.

فیلم نقاشی اسب دریایی که در این صفحه بارگزاری شده است بسیار ساده است و به همین دلیل شما می توانید نقاشی اسب دریایی را به کودکان با سن بسیار پایین نیز آموزش دهید. همچنین طرح نقاشی اسب دریایی به صورت یونیکورن یا همان اسب تک شاخ دوست داشتنی و محبوب بچه ها ترسیم شده است و این ویژگی نیز تمایل کودکان را به کشیدن نقاشی اسب دریایی بیشتر می کند.

همچنین پدر و مادر می توانند خودشان همراه کودکان به کشیدن نقاشی اسب دریایی یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری مشغول شوند. چرا که کودکان به انجام فعالیت های گروهی بیشتر از انجام سرگرمی ها و بازی های انفرادی علاقمند هستند. یکی از ترفند های هوشمندانه که می توانید کودکان خود را به کشیدن نقاشی جذب کنید و آن ها را حتی برای ساعاتی از دنیای تکنولوژی دور کنید، انتخاب یک طرح جذاب و مناسب برای کودکتان است. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی اسب دریایی در وولک می توانید کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. چرا که کودکان همواره به دنبال آشنایی و شناخت بیشتر محیط اطراف خود هستند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند. در افسانه ها همیشه از اژدهایان زیادی گفته شده و اکثرا با جادو و جادوگران سروکار دارند. این گونه داستان ها و ماجراها برای کودکان بسیار جذاب است و نظر آن ها را جلب می کند در بسیاری از فیلم ها و کارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما می خیواهیم با کشیدن نقاشی اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم کنیم هم به آن ها چیزی یاد دهیم. برای تماشای ویدئوی نقاشی اژدها در وولک همراه ما باشید.

 

نقاشی میکروفون کاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و کودکانی که سن کمی دارند می توانند آن را به راحتی بکشند و نیاز به کمک بزرگترها ندارند یکی از دلایلی که باعث میشود کودکان اعتماد به نفس بالایی بگیرند کشیدن نقاشی زیبا به تنهایی است و برای این کار می توان با مشاهده ویدئو های آموزشی سایت ولک اعتماد به نفس کودک را افزایش داد. ویدئوی نقاشی میکروفون کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی نیست هزینه های گزاف کلاسهای نقاشی در خارج از خانه را پرداخت کنید یکی از دلایلی که بسیاری از کودکان به درستی آموزش نمی بینند این است که هزینه های زیادی برای این کلاسها در نظر گرفته شده و والدین از پس پرداخت این هزینه‌ها بر نمی آیند و به همین دلیل سایت وولک به صورت رایگان آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همچنین فرزند شما با کشیدن نقاشی پنگوئن می تواند با این حیوان بامزه بیشتر آشنا شود. شما می توانید هنگام کشیدن نقاشی پنگوئن، شعر هایی با این موضوع یا قصه های کودکانه ای با موضوع پنگوئن برای فرزند خود بخوانید تا کودکتان را به طور غیرمستقیم با پنگوئن بیشتر آشنا کنید. همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم و آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد، همیشه بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پنگوئن می کند باید رنگ ها و الگو های متفاوتی را با یکدیگر ترکیب کند که این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین کودک شما باید هنگام شروع به ترسیم نقاشی پنگوئن طرح نهایی نقاشی پنگوئن را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود.

ویدیو آموزش نقاشی مادر که در این صفحه قرار گرفته است با الگو ها و طرح های بسیار ساده ای ترسیم می شود. بنابراین شما می توانید از سن بسیار کم این طرح نقاشی مادر را به کودکان خود آموزش دهید و حتی خودتان نیز همراه فرزندان خود به کشیدن نقاشی مادر مشغول شوید. چرا که کودکان انجام فعالیت ها و کار های گروهی را بیش تر از انجام فعالیت ها و بازی های انفرادی دوست دارند. بهتر است بدانید که کودکان به خصوص زمانی که سن کمی دارند دایره لغات محدودی دارند و ممکن است به همین دلیل قادر به بیان کامل و دقیق احساسات خود نباشند، کشیدن نقاشی مادر یا طرح های دیگر یکی از راه و روش های بیان احساسات در کودکان است. درمانگر ها و روانشناسان کودک اگر تشخیص دهند که کودکی قادر به بیان کامل احساسات خود نیست از نقاشی درمانی استفاده می کنند.

همچنین فرزند شما با کشیدن نقاشی مادر می تواند با این حیوان بامزه بیشتر آشنا شود. شما می توانید هنگام کشیدن نقاشی مادر، شعر هایی با این موضوع یا قصه های کودکانه ای که در وبسایت وولک https://www.voolak.com وجود دارند، با موضوع مادر برای فرزند خود بخوانید تا کودکتان را به طور غیرمستقیم با مادر بیشتر آشنا کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد. چرا که باعث بوجود آمدن ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود و یا ویژگی های مثبت شخصیتی آنها را تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی کریسمس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیتی را به تنهایی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و هنر نقاشی کریسمس خود را به اطرافیان خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما حتی می توانید با آویزان کردن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر فرزند خود به دیوار به تقویت هر چه بیشتر اعتماد به نفس او کمک کنید.

به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی کریسمس به کودکان خود آنها را با جشن کریسمس و رسم و رسومات آن آشنا کنید. به احتمال زیاد به دلیل این که نقاشی کریسمس اطلاعات جدیدی را به کودکان منتقل می کندف برای فرزند شما بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. از آن جایی که کودکان امروزی به سپری کردن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقمند هستند پدر و مادر ها باید با استفاده از ترفند های هوشمندانه مانند انتخاب یک طرح جذاب برای نقاشی، فرزندان خود را حتی برای ساعاتی از تجهیزات الکترونیکی دور کنند.

حتی اگر از نقاشی کریسمس کودک انتقاد کنید نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک خود می شوید. حتی کشیدن نقاشی کریسمس به رشد جسمی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک شما در حال ترسیم یا رنگ آمیزی نقاشی کریسمس خود است در واقع در حال ورزش کردن و تقویت عضلات دست خود نیز هست.  نقاشی های پرچالش و جذاب و جدید را می توانید در وولک برای فرزندان خود انتخاب کنید؛ کافی است به وبسایت وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان با کشیدن نقاشی می توانند نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم آموزش ببیند. همان طور که می دانید آموزشی که همراه با سرگرمی و بازی باشد برای کودکان بسیار جذاب تر خواهد بود و همچنین بازدهی آن آموزش نیز بیشتر خواهد بود. طرح نقاشی بالن یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی بالن با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.

و به دلیل این که می خواهند دنیای اطراف خود را بشناسند شروع به کشیدن نقاشی و نشان دادن افکار ذهنی خود می کنند. به همین دلیل است که شما می توانید با تحلیل و بررسی طرح های رسم شده توسط فرزندتان به بسیار از ویژگی های پنهان شخصیتی او دست یابید. نقاشی بالن یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از سن بسیار کم می تواند آن را رسم کند و شما می توانید با آموزش نقاشی بالن به کودک خود نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به او آموزش دهید.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی بهار یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی بهار باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی بهار خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

بنابراین شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه کرده و از نقاشی های کودکانه این سایت برای اموزش و تقویت هوش کودکان خود استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است میتوانید از فیلم کاردستی ساده در سایت وولک استفاده کنید.

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .برای ایده گرفتن کودکان سایت وولک بسیار مناسب است.
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی زیبا آسان می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .

 



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()