نقاشی کلاغ
نوشته شده توسط : radin

از طرح هایی مانند نقاشی کلاغ می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. کودکان از سن بسیار کم معمولا به حیوانات علاقمند هستند بنابراین طرح هایی ماند طرح نقاشی کلاغ می تواند برای آن ها جذاب باشد. همراه آموزش نقاشی کلاغ می توانید قصه ها یا شعر های مربوط به این حیوان را نیز برای کودک خود بخوانید و اینگونه از روش غیر مستقیم کودک خود را با کلاغ آشنا کرده اید.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی کلاغ می کند درواقع ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت تخیل او می شود. زمانی که تصمیم به ترکیب رنگ ها می گیرد درواقع قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت می کند و زمانی که نقاشی کلاغ خود را به پایان می رساند و آن را به والدین یا مربی مهدکودک یا هر فرد دیگری نشان می دهد درواقع باعث تقویت اعتماد به نفس در فرآیند رشد شخصیتی خود می شود.

به دلایل بسیار زیادی بهتر است تمایل و علاقه ی کودکتان به کشیدن نقاشی را از سن بسیار کم تقویت کنید. با انتخاب طرح های جذاب می توانید این علاقه را بیشتر و بیشتر کنید. شما با آموزش نقاشی قایق به کودک خود می توانید او را با انواع اشکال، طرح ها، الگو ها و رنگ ها از راه غیر مستقیم آشنا کنید. هنگام آموزش طرح نقاشی قایق به فرزند خود می توانید او را با دریا و دیگر خلقت ها آشنا کنید. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی ها وجود دارد.

زمانی که کودک ما شروع به کشیدن نقاشی قایق می کند در ابتدا طرح و نقاشی قایق نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت و افزایش قدرت تخیل در کودک شما می شود. وقتی فرزند شما به کشیدن نقاشی قایق ادامه می دهد باید چندین رنگ را باهم ترکیب کند و این ترکیب کردن رنگ ها علاوه بر آشنایی کودک شما با انواع رنگ ها، باعث تقویت و افزایش ویژگی و قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما می شود.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: