نقاشی پنگوئن
نوشته شده توسط : radin

همچنین فرزند شما با کشیدن نقاشی پنگوئن می تواند با این حیوان بامزه بیشتر آشنا شود. شما می توانید هنگام کشیدن نقاشی پنگوئن، شعر هایی با این موضوع یا قصه های کودکانه ای با موضوع پنگوئن برای فرزند خود بخوانید تا کودکتان را به طور غیرمستقیم با پنگوئن بیشتر آشنا کنید. همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم و آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد، همیشه بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پنگوئن می کند باید رنگ ها و الگو های متفاوتی را با یکدیگر ترکیب کند که این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین کودک شما باید هنگام شروع به ترسیم نقاشی پنگوئن طرح نهایی نقاشی پنگوئن را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود.

ویدیو آموزش نقاشی مادر که در این صفحه قرار گرفته است با الگو ها و طرح های بسیار ساده ای ترسیم می شود. بنابراین شما می توانید از سن بسیار کم این طرح نقاشی مادر را به کودکان خود آموزش دهید و حتی خودتان نیز همراه فرزندان خود به کشیدن نقاشی مادر مشغول شوید. چرا که کودکان انجام فعالیت ها و کار های گروهی را بیش تر از انجام فعالیت ها و بازی های انفرادی دوست دارند. بهتر است بدانید که کودکان به خصوص زمانی که سن کمی دارند دایره لغات محدودی دارند و ممکن است به همین دلیل قادر به بیان کامل و دقیق احساسات خود نباشند، کشیدن نقاشی مادر یا طرح های دیگر یکی از راه و روش های بیان احساسات در کودکان است. درمانگر ها و روانشناسان کودک اگر تشخیص دهند که کودکی قادر به بیان کامل احساسات خود نیست از نقاشی درمانی استفاده می کنند.

همچنین فرزند شما با کشیدن نقاشی مادر می تواند با این حیوان بامزه بیشتر آشنا شود. شما می توانید هنگام کشیدن نقاشی مادر، شعر هایی با این موضوع یا قصه های کودکانه ای که در وبسایت وولک https://www.voolak.com وجود دارند، با موضوع مادر برای فرزند خود بخوانید تا کودکتان را به طور غیرمستقیم با مادر بیشتر آشنا کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: