نقاشی گوسفند
نوشته شده توسط : radin

راه و روش های آموزشی که با تفریح، سرگرمی و بازی همراه هستند تاثیر بسیار زیادی در یادگیری کودکان دارند؛ زیرا خود کودکان نیز به یادگیری علاقه و تمایل نشان می دهند. با با تنایل کودکان به تکنولوژی میتوان از این راه برای آموزش کودکان بهره برد. از سایت هایی مثل سایت وولک میتوانید استفاده کنید که پر از قصه های به روز، کاردستی و نقاشی های ویدیویی هستند.

البته بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی گوسفند یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری، به رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی کودک شما نیز کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک در سن بسیار کم تلاش می کند تا طرح نهایی نقاشی گوسفند را بکشد در واقع در حال تقویت عضلات دستان خود است و این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین زمانی که کودک طرح نقاشی گوسفند خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی مثبت شخصیتی اعتماد به نفس در خود است و همان طور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی تاثیر بسیار زیادی در سلامت روانی انسان ها دارد.

پدر و مادر ها می توانند با افزایش اشتیاق و تمایل کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را به گذراندن وقتشان با نقاشی و هنر تشویق کنند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی مناسب سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال نقاشی همبرگر می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به غذا های بیرون و انواع فست فود ها علاقمند هستند بنابراین ترسیم نقاشی همبرگر بامزه می تواند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد.

کشیدن نقاشی همبرگر یا کشیدن هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به مسیر رشد ذهنی، روانی، جسمی و شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. به طور کلی تحقیقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها و تفریحاتی که با هنر ترکیب شده اند مانند کشیدن نقاشی همبرگر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، در آینده شخصیتی خلاق تر و پویا تر خواهند داشت. چرا که به عنوان مثال کشیدن نقاشی همبرگر باعث به چالش کشیدن افکار و خلاقیت فرزند شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی همبرگر به کودکان خود، آن ها از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: