نوشته شده توسط : radin

 

به طور حتم همگان برای یک بار هم که شده است نام بلبرینگ را شنیده اند. شاید با ظاهر و یا کاربرد آن آشنایی چندانی نداشته باشید ولی به می دانید که در تمامی  خودروها و ماشین آلات صنعتی از این قطعه استفاده می شود. اما نکته قابل توجه اهمیت بالای بلبرینگ و تاثیر آن بر روی عملکرد دستگاه می باشد. به طور کلی ، از بلبرینگ جهت کاهش اصطکاک و افزایش تحمل فشار دستگاه ها و ماشین آلات بزرگ استفاده می شود. در تمامی قطعات دستگاه های مختلف این قطعه کاربرد و نقش خاص خود را ایفا می کند. به همین دلیل است که یک ایراد جزئی در یکی از این مناطق ممکن است باعث باز کار افتادن یک ماشین به طور کامل شود. شرکت دانا صنعت آپادانا که اکثر با عنوان سایت آن یعنی دیجی برینگ شناخته می شود ، یکی از وارد کنندگان و تولید کنندگان برتر بلبرینگ و رولبرینگ در کشور به شمار می رود.

بسیاری از محصولات بلبرینگ معتبر جهانی به دلیل تحریماتی که علیه ایران اعمال شده اند ، دارای هیچگونه نمایندگی رسمی در کشور نمی باشند. به لطف تلاش هایی که از طریق شرکت های وارد کننده همانند شرکت دانا صنعت آپادانا صورت گرفته شده است ، اکثر برندهای معتبر جهانی همچون برند ان اس کا NSK ، برند معتبر ناچی Nachi و حتی برند معروف سوئدی اس کا اف SKF را می توان از طریق سایت دیجی برینگ تهیه کرد. با توجه به حجم فعالیت هایی که شرکت دانا صنعت آپادانا در حوزه واردات انواع واردات بلبرینگ به داخل کشور داشته است ، این شرکت نقشی همانند نمایندگی بلبرینگ NSK ، نمایندگی فروش بلبرینگ Nachi و دیگر برندهای معتبر جهانی در کشور ایفا می کند.

سایت دیجی برینگ مکانی مناسب برای افزایش اطلاعات خود در رابطه با انواع بلبرینگ و رولبرینگ و یا اطلاع یابی از آخرین قیمت انواع بلبرینگ همانند قیمت بلبرینگ چینی ، قیمت بلبرینگ ژاپنی و حتی روان کننده بلبرینگ به شمار می رود. این سایت یکی از فعالان در زمینه فروش بلبرینگ صنایع فولاد ، بلبرینگ صنایع شن و ماسه و دیگر صنایع بزرگ کشور نیز به شمار می رود. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های سایت دیجی برینگ می توانید به آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: