آمالکپ سپهر
نوشته شده توسط : radin

 

سال‌هاست که پرکردن دندان با کمک ماده ای به نام آمالکپ صورت می گیرد. تا چند سال پیش کلیه پرکردگی های دندان آسیا با این ماده نقره ای رنگ بود . امروزه کامپوزیت دندان جایگزین خوبی برای آمالگام است. اما بهتر است بدانید که این ماده حتی با حضور این کامپوزیت ها هنوز هم کاربرد های خاص خود را دارد.

آمالکپ سپهر، آمالکپ پرطرفداری در بین دندانپزشکان است. این ترکیب برای پر کردن حفره‌های دندانی که به هر دلیلی به وجود آمده اند استفاده می‌شود. کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی دارد. این ماده تولید یک شرکت ایرانی است. به سبب کیفیت بالا و قیمت مناسب، بسیاری از دندانپزشکان از این محصول برای ترمیم دندان های بیماران خود استفاده می‌کنند.

از ترکیب پودر آلیاژ با جیوه خمیری با قابلیت شکل دهی حاصل می‌شود. این خمیر در دراز مدت جایگزین ساختمان دندان از دست رفته و ترمیم عمل جویدن می‌شود.  آمالکپ سپهر یکی از محصولاتی است که آماده مصرف و ایمن می باشد؛ این محصول علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان می شود به دلیل لیستی از ویژگی های زیر محبوب است: حاوی مقدار زیادی مس، فاقد فلز روی، ایمن دارای ثبات بالا، دارای سهولت استفاده، فاقد فاز مخرب گاما، پالیش پذیری عالی و ضمانت کیفیت.

ماده ترمیمی آمالکپ سپهر که در زمان پوسیدگی دندان ها استفاده می شود، فوق العاده انعطاف پذیر بوده و در زمان شکستگی دندان به راحتی شکل گرفته و حجم های نامنظم دندان را پر کند. قیمت آمالکپ سپهر با توجه به ویژگی های کاربردی این محصول بسیار مقرون به صرفه است؛ اما یکی  از دلایل استفاده از آمالکپ سپهر در اکثر مطب های دندان پزشکی آن است که استفاده از آن در مطب های دندان پزشکی ذخیره کردن زمان است. همچنین قیمت آمالکپ سپهر در ایتن صفحه به روز شده است تا به راحتی آن را خریداری کنید. برای خرید آمالکپ سپهر از نمایندگی رایکا دنتال به نشانی https://raikadental.com  همین حالا اقدام کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: