اسم پسر
نوشته شده توسط : radin

اسم پسر / اسم پسر امروزی / وولک

 

اسم، چیزی است که پدر و مادر برای کودک انتخاب می کنند و کودک نیز تا آخر عمر آن را حمل می کند. اسم تنها یک نشان هویت و ابزاری برای خطاب کردن کودک به شمار نمی رود. بسیاری از کودکان از اسامی خود برای شکل گیری شخصیت و حتی اعتماد به نفس خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که انتخاب اسم پسر و دختر برای کودک هنوز به دنیا نیامده و خطاب کردن او به این اسم در دوره باداری، تاثیر بسزایی بر ضمیر ناخودآگاه کودک می گذارد.

انتخاب اسم دختر و اسم پسر امروزی یکی از دغدغه ها و نگرانی هایی است که اکثر پدران و مادران و حتی دوستان و خانواده های آنها با آن مواجه هستند. از آنجایی که انتخاب اسم پسر و اسم دختر یکی از دشوارترین کارهایی است که پدر و مادر باید انجام دهند، بسیاری از اعضای خانواده و دوستان نیز با اظهار نظر و گفتن اسامی جدید و امروز سعی می کنند به آنها کمک کنند تا گزینه های بیشتری پیش روی آنها قرار دهند.

بسیاری از اسامی امروزی که اکثر آنها ریشه های ترکی و کردی دارند از اسامی زیبا و با معنایی هستند که پدران و مادران می توانند برای کودکان خود انتخاب کنند. اما حتی یافتن همین اسامی جدید برای انتخاب یک اسم پسر امروزی و یا اسم دختر، نیز یک چالش است که پیش روی پدران و مادران قرار دارد. استفاده از کتاب های اسامی که یک شیوه سنتی و قدیمی به شمار می رود، می تواند یک راه حل مناسب برای کمک به حل و رفع این مشکل باشد. هر چند باید توجه داشت که در کتاب های اسامی و معانی، تمامی نام ها بر اساس حروف الفبا قرار گرفته اند و ممکن است پیدا کردن یک نام دختر و یا اسم پسر امروزی که مطابق با ریشه و معیارهای مدنظر والدین است، دشوار شود. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از پدران و مادران برای کمک به پیدا کردن اسم پسر و اسم دختر خود از خدمات سایت های آنلاین کمک می گیرند. سایت وولک نیز سایتی است که می تواند به والدین از بسیاری جهات کمک های بسزایی کند. در سایت وولک علاوه بر آشنایی با اسامی مختلف، بسیاری مطالب آموزشی و آموزنده برای کودکان و والدین آنها قرار گرفته است که می توانند از آنها استفاده کنند.





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: