نقاشی لک لک
نوشته شده توسط : radin

نقاشی لک لک / نقاشی جغد    https://www.voolak.com/

 

 

یک سایت خوب برای کودک که بتواند دوست همیشگی کودک باشد و مرتبا به روز شود، محتوای آن کارشناسی شده و مناسب کودک باشد و بتوان از بد آموز نبودن آن اطمینان خاطر داشت. خوشبختانه چنین سایت هایی وجود دارند. یکی از آنها و شاید بهترینی که من شناختم وولک است برای دیدن این سایت به آدرس https://www.voolak.com/ بروید.

در این سایت نقاشی های زیادی که موضوع بحث ماست هم وجود دارد. کودکان از سن بسیار کم علاقه ی ذاتی به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن بر روی کاغذ دارند. از آن جایی که نقاشی کشیدن فواید بسیار زیاد جسمی و روحی بر کودکان دارد، پدر و مادرها با روش های ساده می توانند فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنند. یکی از راه های تشویق کودکان به نقاشی کشیدن انتخاب طرح های جذاب برای کودکان است. نقاشی لک لک یکی از طرح هایی است که اغلب برای کودکان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود زیرا بچه ها از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند.

اگر شما طرحی جذاب مانند نقاشی لک لک را برای کودک خود انتخاب کنید، در واقع در مرحله ی اول توجه فرزندتان را به نقاشی جلب کرده اید. سپس با روش های جذاب می توانید کودک را برای کشیدن نقاشی لک لک تشویق کنید. هنگامی که کودک شروع به کشیدن نقاشی می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی لک لک را در ذهن خود تصور می کند و این امر باعث تقویت قدرت تصویرسازی و قدرت تخیل او می شود. سپس روش ترسیم را در ذهن خود انتخاب می کند و در این مرحله قدرت تصمیم گیری در فرزند شما افزایش می یابد

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های کودکانه است که بچه ها از سن بسیار کم به آن علاقه دارند. کشیدن نقاشی جغد یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید عاطفی و جسمی بسیار زیادی برای کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی جغد می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت تخیل و خیال پردازی کودک می شود. اگر کودک قدرت خیال پردازی بالایی داشته باشد هوش او نیز تقویت می شود. بنابراین انجام کار ساده ای مانند کشیدن نقاشی جغد باعث تقویت و افزایش هوش فرزند شما می شود.





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: