نوشته شده توسط : radin

نی نی سایت / قصه های کودکانه / سایت تاپ ناز

 

شناخت کودکان و برقراری ارتباط با آنها شاید برای پدر و مادر کار ساده ای باشد ، اما برخی مسائل هستند که حتی برای والدین نیز کاری دشوار است. همانند درک نیازهای کودک و فهمیدن دنیای او. دایره لغات و همچنین تجربه کودکان در بیان عواطف و افکار آنها بسیار کوچک تر از آن است بتوانند در قالب کلمات تمامی آنها را ابراز کنند. به همین دلیل است که روانشناسان کودک از والدین می خواهند از روش های مختلفی سعی کنند تا با عواطف و دیدگاه کودکان خود آشنا شوند. انتخاب سبک های مختلف قصه های کودکانه وولک و یا اسباب بازی های که کودک ترجیح می دهد با آنها بازی کند از جمله مواردی هستند که می توانند در درک کودکان به والدین کمک های بسیاری کنند.

کودکی که دوست دارد در سایت تاپ ناز داستان های مهیج مطالعه کند ، دارای روحیه ای پر جنب و جوش است. چنین کودکی بهتر می تواند احساسات درونی و افکار خود را از طریق فعالیت های فیزیکی به والدین خود نشان دهد. در نقطه مقابل ، کودکی که از خواندن قصه های کودکانه معمایی در سایت رپرتاژ 1 لذت می برد ، نشان می دهد دارای ذاتی آرام و متفکر می باشد. شناختن و نزدیک شدن به چنین کودکانی شاید در وهله اول دشوار باشد ، اما زمانی که والدین بتوانند راه صحیح و مناسب نزدیک شدن به کودک را بیابند ، متوجه می شوند دنیای کودک بسیار ساده تر از آن است که تصورش را می کردند.

برای آشنایی بیشتر با کودکان و نحوه برقراری ارتباط با آنها ، سایت نی نی سایت مطالب روانشناسی کودک متعدد را در اختیار والدین قرار داده است. مطالبی که توسط متخصصین در عرصه روانشناسی کودک و نوجوان جمع آوری شده است و از نظر پزشکی و روانشناسی مورد تایید می باشند. سایت نی نی سایت با در نظر گرفتن نیازهایی که کودکان دارند و همچنین مشکلات ، اختلالات و مسائلی که ممکن است در طول روند رشد و نمو برای کودک رخ دهند ، سعی کرده است مطالبی مفید و آموزشی تهیه کند. مسلما مخاطبین اکثر این مطالب پدران و مادرانی هستند که کودکشان با چنین مشکلاتی درگیر است. اما در برخی موارد ، پدران و مادرانی نیز هستند که خود را برای اولین تجربه والدین شدن آماده می کنند. برای چنین افرادی نیز ، سایت نی نی سایت مطالبی در رابطه با نیازهای اولیه نوزادان و مراحل رشد آنها تهیه کرده است که والدین می توانند از آنها بهره ببرند.





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: