دوربین سیم کارتی
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت / دستگاه DH-XVR1B16 / دوربین سیم کارتی

 

هر کسب و کاری برای مقابله با خطراتی همانند سرقت و آتش سوزی به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارد. امروزه علاوه بر صاحبان کسب و کار، بسیاری از مالکان منازل نیز از دوربین های مدار بسته در منازل خود استفاده می کنند. به طور حتم، خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی برای افراد بی تجربه در این زمینه، کار دشواری است. با وجود شرکت های بزرگ و شناخته شده در عرصه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی، انتخاب محصول مورد نیاز نیز سخت تر از گذشته شده است.. نام های معتبری که نشان از کیفیت بالای محصولات آن ها است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال جایی هستید که دارای تنوع فراوان محصولات با بالاترین کیفیت هستید، ما دوربین مارکت را به شما پیشنهاد می دهیم. سایت دوربین مارکت، با تجربه ای که در طول سالیان از طریق فعالیت تخصصی در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع سیستم های امنیتی و نظارتی کسب کرده است، می تواند از جهات مختلف به شما کمک کند تا خرید و انتخابی صحیح و مناسب داشته باشید.

تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مدار بسته هر روز در حال پیشرفت است. از جدیدترین پیشرفت ها و تحولاتی که در دوربین های مدار بسته رخ داده است، قابلیت نصب و فعال سازی سیم کارت بر روی آنها می باشد. دوربین سیم کارتی، که به دلیل سیم کارتی که بر روی آن نصب است، می تواند بدون نیاز به هیچگونه اتصال به مودم و یا کابل، تنها از طریق فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت به اینترنت و شبکه متصل می شود.

یگی دیگر از دستگاه هایی که در نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی نقشی مهم ایفا می کند، دستگاه های ضبط هستند. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با نوع آنالوگ یا تحت شبکه بودن دوربین انتخاب می شوند. دستگاه DH-XVR1B16 یکی از دستگاه های آنالوگ شرکت داهوا می باشد. دستگاه DH-XVR1B16 به دلیل پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته با کیفیت دوربین مگا پیکسلی، می تواند یک گزینه مطمئن و امن برای قرار دادن در سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: