دوربین مداربسته بی سیم فیش آی
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی /  دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربین مارکت

 

با افزایش خطرات و تهدیداتی که در جامعه وجود دارند و هر روز جان و مال ما و عزیزان ما را تهدید می کننند، نیاز به احساس امنیت از طرق مختلف بیش از گذشته احساس می شود. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی تا حد بسیار زیادی می تواند در تامین امنیت شهروندان، کمک کند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. پس از شیوع کرونا اکثر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند. شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز شامل کسب و کارهایی هستند که از طریق اینترنت اقدام به عرضه محصولات خود به مشتراین می کنند. سایت دوربین مارکت از جمله معتبرترین سایت های عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که از تنوع بالای محصولات برخوردار است. کیفیت محصولات موجود در سایت دوربین مارکت را می توان از نام ها بزرگ و شناخته شده این عرصه به راحتی تشخیص داد.

از جمله محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، می توان به دوربین بی سیم فیش آی اشاره کرد. دوربین های مداربسته FishEye یا چشم ماهی، قادر است تصاویر را با زاویه دید 180 یا 360 درجه ثبت کنند. همچین قابلیتی به کاربران اجازه می دهد تا برای محیط های باز از تعداد دوربین های کمتری استفاده کند. دوربین مداربسته بی سیم فیش آی برای استفاده در مکان های با سقف بلند بسیار مناسب و کاربردی هستند.

یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی و ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی که می توان در سایت دوربین مارکت مدل های مختلف آن را پیدا کرد، دستگاه ان وی آر می باشد. هر دوربین مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کند به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2 یکی از محصولات پرفروش و بسیار قوی شرکت معتبر و معروف داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته با کیفیت 8 مگا پیکسلی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: