نقاشی جشن تکلیف
نوشته شده توسط : radin

نقاشی جشن تکلیف / نقاشی تینکربل / نقاشی

 

زمانی که کودک شما مشغول کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا هر نقاشی دیگری می شود در حال در حال ورزش دادن و تقویت کردن عضلات دست خود است. بنابراین از این طریق به رشد بهتر جسمی او کمک می شود. همچنین کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا نقاشی های دیگر باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها به وجود می آورد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی جشن تکلیف خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود و همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از مهم ترین شرط ها برای داشتن روانی سالم است.

علاوه بر اینکه سرگرم کردن کودکان با کشیدن نقاشی تینکربل آن ها را برای ساعاتی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور می کند، باعث افزایش و تقویت بسیاری از ویژگ های شخصیتی مثبت در کودک شما می شود. یعنی شما تنها با آموزش نقاشی تینکربل یا نقاشی های دیگر کودکانه قادر خواهید بود به رشد بهتر شخصیتی فرزند خود کمک کنید. زمانی که کودک شما نقاشی تینکربل خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین شروط سلامت روان، داشتن اعتماد به نفس کافی است.

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .

 





:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: