کاردستی بستنی
نوشته شده توسط : radin

کاردستی بستنی / کاردستی موشک / وولک

 

ساخت کاردستی بستنی نیاز به وسایل زیادی ندارد و با چند تکه کاغذ رنگی آماده میشود. برای اینکه بتوان به راحت ترین شکل ممکن کاردستی بستنی را ساخت، می تواتید با استفاده از چند تکه کاغذ رنگی و ماژیک و چوب بستنی آن را بسازید. ساخت کاردستی بستنی بسیار راحت است و نیازی به کمک بزرگتر هابرای ساخت آن وجود ندارد. تنها می توانید برش هایی که نیاز به قیچی دارند انجام دهید. برای اینکه کودک به راحتی کاردستی بستنی را بسازد می توانید آن را ابتدا خودتان بسازید و سپس کودک از شما الگو برداری کند و آن را بسازد.

کاردستی موشک یکی از راحت ترین کاردستی هاست و برای ساخت آن فقط کاغذ رنگی نیاز دارید. برای اینکه بتوانید کاردستی موشک را بسازید اصلا نیازی به داشتن تخصص و هنر خاصی نیست و لازم است که چند تا بزنید تا کاردستی موشک ساخته شود. کاردستی موشک آنقدر راحت ساخته می شود که نیازی به کمک دیگران نیست. اکثرا بزرگتر ها هم به یاد کودکی کاردستی موشک می سازند و با آن ها بازی هم می کنند. از آنجایی که موشک ها بیشتر مورد علاقه پسر ها هستند، اکثر اوقات پسران آن را می سازند و با آن سرگرم می شوند. ساخت کاردستی علاوه بر یادگیری، سرگرمی نیز محسوب می شود و به راحتی نیز ساخته می شود. برخی از کاردستی های موشک اگر به درستی ساخته شوند می توانند پرواز کنند البته نه به اندازه موشک واقعی ولی در حد چند متر می توانند پرواز کنند.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند؛ وولک بهترین سایت کودکانه است که در آن می توانید به همه ی سرگرمی های متناسب با سن و روحیه ی کودک خود دست یابید.





:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: