نقاشی لاک پشت های نینجا
نوشته شده توسط : radin

Voolak یک سایت مخصوص کودکان شما است که در آن آموزش نقاشی های کودکانه به صورت ویدیو وجود دارد. کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه دارند. حالا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان هیجان انگیز و جذاب باشد، این علاق و تمایل در او افزایش پیدا می کند و در نتیجه شما می توانید کودکان امروزی را که به شدت علاقه به بازی های دیجیتال و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی دارند برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری دور کنید.

به عنوان مثال کودکانی که روحیه ی هیجانی دارند طرح نقاشی یوز پلنگ می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. بنابراین بهتر است طرح انتخابی شما با سلایق و علایق و روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا او به کشیدن نقاشی طرح انتخابی شما مانند طرح یوز پلنگ تمایل بیشتری نشان دهد و اشتیاق بیشتری به گذراندن وقت خود با ترسیم نقاشی یوز پلنگ داشته باشد. به عنوان مثال نقاشی لاک پشت های نینجا می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به کشیدن نقاشی یا ساخت کاردستی شخصیت های کارتونی علاقمند هستند. همچنین شما با آموزش طرح نقاشی لاک پشت های نینجا می توانید کودک خود را از فواید دیگر نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

بسیاری از کودکان از نقاشی کشیدن برای انتقال احساسات خود به بزرگ تر ها استفاده می کنند. چرا که کودکان نسبت به بزرگسالان دایره لغات کم تری دارند به همین دلیل درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نقاشی را به عنوان راهی برای نشان دادن و انتقال احساسات به کودکان معرفی می کنند. شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین در دوران کودکی بهترین راه تقویت ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان کمک گرفتن از بازی و سرگرمی های کودکانه است. از مهم ترین ویژگی هایی که با کشیدن نقاشی و غیره در کودکان تقویت می شود می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد.





:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: