دوربین مدار بسته خورشیدی
نوشته شده توسط : radin

در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب خودرو در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد. ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد.  gps خودرو یا ردیاب خودرو توسط ارتش ایالت متحده آمریکا برای جستوجوی خودروها در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز از فایده این سیستم برای زندگی و امنیتی که خرید جی پی اس ماشین به خودروی آن ها می دهد خبر ندارند و به دلیل بالا بودن قیمتgps خودرو و شناختی که در رابطه با آن ندارند ، اهمیتی به این موضوع نمی دهند.

برای خرید ردیاب ماشین ابتدا باید بدانید برای چه کاری آن را می خواهید؟ و اینکه هدف شما از خرید جی پی اس ماشین یا خرید  gps خودروچیست؟ بودجه لازم را دارید ؟ و از قیمت جی پی اس ماشین مطلع هستید؟ در واقع ابتدا باید نیاز خود از ردیاب خودرو یا جی پی اس ماشین را بدانید تا بتوانید مناسب ترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

از بحث خودرو که عبور کنیم یکی از پرکاربرد ترین دوربین های مداربسته، دوربین مدار بسته خورشیدی است. این دوربین برای نصب و استفاده در انواع محیط ها از قبیل کارگاه ، کارخانه ، باغ ، ویلا ، کوه ، دشت، مزرعه و ... مناسب میباشد همچنین این دوربین مدار بسته خورشیدی دارای سنسور مادون قرمز جهت ضبط تصاویر در شب میباشد و از این رو در دسته دوربین های مداربسته دید در شب قرار میگیرد. برای خرید هر نوع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. این مجموعه تمامی محصولات خود را با گارانتی شرکتی به شما ارائه می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: