قصه شب صوتی
نوشته شده توسط : radin

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پررنگ تر شدن نقش ابزارات الکترونیکی در زندگی های روزمره ی ما علاوه بر اینکه باعث تغییر سبک زندگیمان شده است، بر کودکان امروزی نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. معمولا سرگرمی ها و بازی هایی که با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند، جذابیت بیشتری برای کودکان امروزی ما دارند. سایت های کودکانه ی بسیار متفاوتی وجود دارد که محتوای آن ها مخصوصا کودکان است.

کودکان شما با انجام بازی کودکانه در سایت های کودک لذت بسیار زیادی خواهند برد و ساعات بسیار زیادی را سرگرم می شود. پخش آهنگ کودکانه متفاوت و جذاب نیز بر روی عواطف کودک شما بسیار تاثیرگذار است. از جمله فوایدی که موسیقی کودکانه بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس در شخصیت َآن ها اشاره کرد. زیرا اکثر کودکان هنگام شنیدن یک شعر یا آهنگ کودکانه سعی می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید در کودکان از سن بسیار کم شکل گیرد.

از دیگر سرگرمی های سالم کودکانه می توان به قصه شب صوتی اشاره کرد. شما با پخش کردن قصه شب صوتی از طریق موبایل خود می توانید به بهتر خوابیدن کودک خود کم بسیاری کنید. معمولا قصه های کودکانه همراه با نکات آموزنده ای هستند که اینگونه با روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داده می شوند. از دیگر فواید قصه برای کودکان این است که قدرت تخیل و تصویرسازی آن ها را تقویت می کند زیرا کودک شما خود را به جای شخصیت های داستان انتخابی شما می گذراند و با آن ها تصویرسازی و همزادپنداری می کنند.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: