نوشته شده توسط : radin

 

از مهم ترین فواید نقاشی در مسیر رشید شخصیتی کودکان می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. همان طور که به احتمال زیاد می دانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین به میزان وجود اعتماد به نفس در کودکان باید توجه ویژه شود تا در بزرگسالی اختلالات متفاوت در شخصیت آن ها بروز نکند. زمانی که کودک شما نقاشی اتوبوس خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر به افزایش تقویت اعتماد به نفس او کمک می کند. در واقع در تمام صفحات سایت وولک سرکرمی های متنوعی برای کودکان وجود دارد که انجام آن بسیار برای آنها مفید است.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی اتوبوس یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی اتوبوس خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی اتوبوس سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند

کودکان امروزی ملقب به نسل شبکه هستند بنابراین برای جذب کردن آن ها به انجام بازی ها و سرگرمی هایی مانند کشیدن نقاشی پری یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر باید ترفند های هوشمندانه ای را به کار ببرید. یکی از راحت ترین راه ها برای افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب که به سلایق و علایق کودکان نزدیک باشد و با روحیات آن ها همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. کشیدن نقاشی پری یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر های متفاوت رشد کودکان مانند مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی دارد.

کودکانی که از سن پایین مشغول کشیدن نقاشی پری یا طرح های ناشناخته و بدون فکر می شوند در واقع از نقاشی کشیدن برای بیان احساسات خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های ینهان شخصیتی آن ها پی برد. زمانی که کودک نقاشی پری خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. با آموزش نقاشی پری به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی ماشین پلیس می تواند طرحی بسیار آموزنده برای فرزندان شما باشد. شما می توانید با آموزش نقاشی ماشین پلیس به کودکان آن ها را با بازی و سرگرمی جذابی مانند نقاشی کشیدن، با شغل پلیس آشنا کنید. می توانید زمانی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی ماشین پلیس است، به خواندن شعر های درمورد پلیس یا روایت داستان ها و قصه های مربوط به این شغل بپردازید تا فرزندتان بیشتر با این شغل اشنا شود.

از طرفی دیگر نقاشی ماشین پلیس می تواند طرحی جذاب برای  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زیرا که اکثر مواقع شغل پلیس و پلیس بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و جذاب است بنابراین تمایل آن ها به کشیدن نقاشی ماشین پلیس می تواند بیشتر از سایر طرح های کودکانه باشد. اگر طرحی جذاب و مطابق سلایق کودک خود برای او انتخاب کنید می توانید علاقه ی غریزی کودکان به نقاشی کشیدن را افزایش دهید. همچنین می توانید خودتان نیز به کشیدن نقاشی ماشین پلیس با کودک خود بپردازید زیرا اکثر بچه ها به انجام فعالیت ها و کار ها و بازی های گروهی بیش تر از انجام بازی ها و سرگرمی های فردی علاقه نشان می دهند.

اکثر کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی کودکانه لذت می برند. در این صفحه ویدیوی آموزشی نقاشی آشپز را مشاهده می کنید که می توانید با پخش کردن این ویدیو برای کودکانتان علاوه بر آموزش نقاشی آشپز آن ها را به بیشتر نقاشی کشیدن تشویق کنید. یکی از راه های آموزش به کودکان که روز به روز بر بازدهی آن افزوده می شود، آموزش غیر مستقیم است. اگر طرح کودکانه جذابی مانند طرح نقاشی آشپز را انتخاب کنید و کودک شما به طرح انتخابی شما جذب شود با اشتیاق بیشتری شروع به کشیدن نقاشی آشپز می کند. از مزیت های مهم این سرگرمی برای کودکان ، بر اساس این مقاله وولک می توان به کشف استعداد کودک شما اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی قمقمه به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی قمقمه می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد.شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی قمقمه است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع قمقمه یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی قمقمه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی قمقمه یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی قمقمه به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی قمقمه باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژگی های مثبت دیگر در شخصیت کودکان می شود.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی گرگ ها و حیوانات مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی گرگ استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی گرگ به کودک خود درباره این شی کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی گرگ کشیده شده یک گرگ بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند. بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی گرگ یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند.

البته کشیدن نقاشی گرگ یا طرح های کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیاد دیگری نیز علاوه بر یادگیری برای جسم و روح کودک شما دارند. از بارز ترین و مهم ترین آن می توان به کمک به رشد شخصیتی کودک شما و تکامل رفتار های اجتماعی او اشاره کرد. ممکن است کودک شما هنگام کشیدن نقاشی گرگ به کمک نیاز داشته باشد و از دیگران در این راه کمک بخواهد. این امر به تقویت رفتار اجتماعی او کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در این راه می توانید از محتواهای وبسایت وولک نیز برای سرگرمی و نشاط فرزند خود استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از طرح هایی مانند نقاشی کلاغ می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. کودکان از سن بسیار کم معمولا به حیوانات علاقمند هستند بنابراین طرح هایی ماند طرح نقاشی کلاغ می تواند برای آن ها جذاب باشد. همراه آموزش نقاشی کلاغ می توانید قصه ها یا شعر های مربوط به این حیوان را نیز برای کودک خود بخوانید و اینگونه از روش غیر مستقیم کودک خود را با کلاغ آشنا کرده اید.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی کلاغ می کند درواقع ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت تخیل او می شود. زمانی که تصمیم به ترکیب رنگ ها می گیرد درواقع قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت می کند و زمانی که نقاشی کلاغ خود را به پایان می رساند و آن را به والدین یا مربی مهدکودک یا هر فرد دیگری نشان می دهد درواقع باعث تقویت اعتماد به نفس در فرآیند رشد شخصیتی خود می شود.

به دلایل بسیار زیادی بهتر است تمایل و علاقه ی کودکتان به کشیدن نقاشی را از سن بسیار کم تقویت کنید. با انتخاب طرح های جذاب می توانید این علاقه را بیشتر و بیشتر کنید. شما با آموزش نقاشی قایق به کودک خود می توانید او را با انواع اشکال، طرح ها، الگو ها و رنگ ها از راه غیر مستقیم آشنا کنید. هنگام آموزش طرح نقاشی قایق به فرزند خود می توانید او را با دریا و دیگر خلقت ها آشنا کنید. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی ها وجود دارد.

زمانی که کودک ما شروع به کشیدن نقاشی قایق می کند در ابتدا طرح و نقاشی قایق نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت و افزایش قدرت تخیل در کودک شما می شود. وقتی فرزند شما به کشیدن نقاشی قایق ادامه می دهد باید چندین رنگ را باهم ترکیب کند و این ترکیب کردن رنگ ها علاوه بر آشنایی کودک شما با انواع رنگ ها، باعث تقویت و افزایش ویژگی و قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما می شود.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال نقاشی تاج که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح نقاشی تاج به نقاشی کشیدن تشویق شود. کشیدن نقاشی تاج یا هر نقاشی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

طرح نقاشی السا که از انیمیشن محبوب کودکان الهام گرفته شده است، می تواند طرحی هیجان انگیز برای کودکان باشد و اشتیاق و تمایل آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد. همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی السا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی السا خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی السا کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

تمامی این نقاشی ها را به همراه نکات آموزنده و انبوهی از سرگرمی های دیگر در وولک ببینید. وولک یک وبسایت تخصصی کودکان است که در آن می توانید به هر آن چیزی که برای رشد و سرگرمی و تربیت کودکان خود نیاز دارید، دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی مسواک به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی مسواک می تواند برای کودکانی که می خواهند به تمرین مسواک زدن بپردازند یا روش زدن آن را یاد بگیرند، هیجان انگیز است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی مسواک است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع مسواک یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی مسواک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی مسواک یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی مسواک به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید.

همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی دندان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی دندان خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی دندان کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود. حتما به کافی بودن میزان اعتماد به نفس در کودک خود توجه داشته باشید زیرا در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد.

برای دیدن نقاشی های دیگر در وبسایت وولک می توانید به این وبسایت مراجعه کرده و به تمامی محتواهای آن به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از فواید رشد شخصیتی به وسیله آموزش نقاشی هزارپا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. زمانی که کودکان نقاشی هزارپا خود را تمام می کنند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهند در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس هستند. حتی اگر نقاشی هزارپا آن ها انتقاد هم شود روحیه ی انتقادپذیری در کودک افزایش پیدا می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. کودکانی که به کشیدن نقاشی هزارپا مشغول می شوند در واقع در حال آشنایی با این حیوان دوست داشتنی هستند. شما می توانید هنگامی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی هزارپا است، به خواندن شعر ها و قصه های کودکانه درباره ی هزارپا بپردازید و اینگونه اطلاعات بیشتری را درباره ی هزارپا ها به کودکان خود منتقل کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقاشی کشین تاثیر بسیار مثبت و مستقیمی بر روی رشد شخصیتی، ذهنی و حتی جسمی کودکان دارد. اما امروزه که کودکان کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و دوست دارند بیش تر وقت خود را به بازی با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های همراه هوشمند و لپ تاپ و کامپیوتر ها بپردازند.

طرح نقاشی کامیون به سلایق و علایق پسر بچه ها نزدیک تر است، می تواند اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد و به نوعی شما با طرح نقاشی کامیون آن ها را به انجام سرگرمی ای مفید ترغیب کرده اید. از نمونه فوایدی که کشیدن نقاشی کامیون یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندانتان دارد این است که زمانی که فرزند شما نقاشی کامیون خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در خود است. همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به کافی بودن میزان آن توجه شود. چرا که شخثصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی کامیون به فرزندان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با آموزش نقاشی نگهبان درواقع کودک خود را از راه مستقیم با بسیاری از موارد آشنا می کنید، به همین دلیل است که بسیاری از مربیان مهد کودک از نقاشی برای آموزش نکات رفتاری و آموزنده ای بسیاری به کودکان استفاده می کنند. نقاشی نگهبان یکی از طرح های بسیار آسان است که می توانید به کودکان از سن کم آموزش دهید زیرا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان بیش از حد سخت باشد، او را از کشیدن نقاشی دلزده خواهید کرد. بنابراین طرح های نقاشی کودکانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب کنید؛ زیرا اگر طرح نقاشی انتخابی شما بیش از حد راحت و آسان باشد نیز جذابیتی برای کودک نخواهد داشت و بنابراین فرزند شما علاقه و تمایلی برای کشیدن نقاشی نشان نمی دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشی نهگبان فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند.

به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی اسکوتر تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی اسکوتر می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی اسکوتر در وولک یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی اسکوتر را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی اسکوتر یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.

 



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشناسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی کودکانه استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند

 

نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد.

اگر قصد کشیدن نقاشی در خانه را دارید وولک شما را یاری میسازد، وولک یک وبسایت تخصصی  در حوزه کودک است که بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی را نیز در خود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()